خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان خبر داد:

اصفهانی ها۱۳۰ مگاوات در برق صرفه جویی کردند/ بدهی ۱۰۰ میلیارد تومانی بخش صنعت به شرکت برق اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۴۴۷

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: در تابستان امسال در سطح استان اصفهان شاهد صرفه‌جویی ۱۳۰مگاواتی در مصرف برق بودیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حمید علاقمندان در مراسم بهره‌برداری از پروژه های برق اردستان اظهار کرد: خوشبختانه در اردستان افتتاح پروژه های خوبی در بحث مربوط به سیم کابل را داشتیم که به پایداری شبکه کمک می کند.

وی ضمن اشاره به برق‌رسانی به کارخانه کویر مقوا اردستان،افزود: توانستیم با احداث ۲۰ کیلومتر فیدر ۲۰ کیلوولت و همچنین احداث ۲ ترانس موتور در کارخانه، برق رسانی به کارخانه را انجام بدهیم.

علاقمندان با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های توسعه و همچنین سیم کابل در سطح استان داشتیم، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون موفق شدیم سامانه های مختلفی از جمله سامانه هما و کنترل عملیات هم در استان اصفهان ایجاد کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان تصریح کرد: ایجاد سامانه های مختلف در سطح استان باعث شده که رفع اشکالات ما با سرعت بسیار زیادی بصورت متمرکز انجام شود.

وی با بیان اینکه بخشی از شهرستان های استان اصفهان گرمسیر هستند، تاکید کرد: در تابستان امسال حدود ۱۳۰مگاوات صرفه جویی در مصرف برق را شاهد بودیم که نسبت به سال گذشته  ۱/۵ برابر شده بود، که در این رابطه هم مردم و هم بخش های مختلف استان با ما همکاری لازم را داشتند و به همین واسطه تشویق هایی نیز در نظرگرفته شده که از مهر ماه به بعد انجام می شود.

علاقمندان در خصوص مطالبات شرکت برق استان گفت: بیشترین مطالبات مربوط بخش صنعت به قیمت حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز