خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان مطرح کرد:

باید فضای جامعه را برای سارقان نا امن کرد/ برخورد قاطعانه پلیس با سارقان به عُنف

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۲۰۴

استاندار اصفهان گفت: باید کاری کنیم که فضای جامعه برای سارقان به ویژه سارقان به عُنف نا امن شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، عباس رضایی در حاشیه برگزاری نشست قرارگاه مبارزه سرقت استان اصفهان اظهار داشت: خوشحالم که نیروی انتظامی توجه ویژه ای به مسایل و مشکلات جامعه دارد و برای مبارزه با سرقت، قرارگاهی را اختصاص داده که این موضوع مهم را با اشتراک نظر و مشورت سایر دستگاه ها دنبال می کند.

نا امن کردن فضا برای تبهکاران و سارقان

وی با اشاره به تاثیر مستقیم سرقت بر کاهش احساس امنیت شهروندان، اظهار داشت: هماهنگی، هم افزایی و تعامل خوبی بین دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و دستگاه قضایی استان برقرار است و باید کاری کنیم که فضای جامعه برای همه تبهکاران که یکی از آنها سارقان هستند، ناامن شود.

برخورد قاطعانه پلیس با سارقان به عُنف

استاندار اصفهان ارتکاب جرم سرقت به عُنف که نوعی سرقت خشن و همراه با ایراد ضرب و جرح مال باختگان است را مسئله ای بسیار مهم دانست و عنوان کرد: پلیس باید عزت و اقتدار خود را همیشه و در همه حال حفظ کند و یکی از مواردی که باعث حفظ این امر می شود، برخورد قاطعانه با سارقان به عنٌف و باندهای تبهکاری است.

 مسدود سازی پیاده روها برای موتورسواران

وی بر ضرورت مسدود سازی پیاده روها برای عبور موتورسیکلت تاکید کرد و ادامه داد: بسیاری از کیف قاپی‌ها و سرقت ها در این مکان ها، توسط سارقان موتورسوار رخ می دهد که باید شهرداری ها در فضاسازی شهری به مسدود سازی این مکان ها برای موتورسواران دقت لازم را انجام دهند و با این کار پیاده روها را برای عابران پیاده امن کنند.

پیگیری مطالبات پلیس از دستگاه های دولتی

رئیس شورای تامین استان اصفهان، با اشاره به تصمیمات جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت، گفت: در این جلسه وظایف دستگاه های مختلف و ضرورت همکاری و تعامل دستگاه ها با نیروی انتظامی تشریح و قرار شد تا پلیس استان اصفهان انتظارات خود از دستگاه های دولتی در خصوص پیشگیری از سرقت را به استانداری ارائه و استانداری نیز مطالبات پلیس را به مسئولان آن دستگاه ها ابلاغ و پیگیری لازم برای تحقق آنها را انجام دهد.

وی افزود: امیدوارم با همدلی، همگرایی و هم افزایی بیشتر سازمان ها و ادارات با نیروی انتظامی بتوانیم گام های بسیار خوبی در زمینه مبارزه با سرقت برداشته و شاهد امنیت بیشتر و مطلوب تر در استان باشیم.

مردم ،توصیه ها و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: از مردم انتظار دارم که همکاری و همراهی بیشتری با نیروی انتظامی داشته باشند، زیرا جلوی وقوع خیلی از سرقت ها را با رعایت توصیه ها و هشدارهایی که از سوی کارشناسان پلیس اعلام می شود و همچنین با بکارگیری نگهبان محله می توان گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز