خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری؛

۹۲ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۵۹۰

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری تخریب شده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، پرویز عبدی با اعلام این خبر گفت: این بناها بیشتر در خارج از حریم روستاها ساخته شده که به شکل دیوار چینی و بنا بوده است.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح، ده‌ها هکتار از اراضی زراعی و باغات استان قزوین آزادسازی شد.

عبدی با بیان اینکه روستا به عنوان محل تولید و در صورت عدم مراقبت و نظارت در ساخت و ساز و روند امور جاری در روستا، دچار خسارات می شوند افزود: برخی از سودجویان در عرصه زمین بدون هیچ مجوزی اقدام به قطعه بندی اراضی زراعی در خارج از حریم روستاها می کنند که در این حوزه ؛ اقدامات و تصمیمات خوبی در جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال انجام شده که به زودی اجرایی می شود .

وی یادآور شد: کارشناسان جهاد کشاورزی، فعالیت‌های بخش را بصورت مستمر رصد و با شناسایی بنای غیرمجاز اقدام قضایی لازم صورت می گیرد.

عبدی از کلیه مالکان زمین های زراعی و باغی خواست تا قبل از هرگونه ساخت و ساز، برای مشاوره و دریافت مجوز به مراکز جهاد کشاورزی شهرستانهای مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز