خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۱۰۸ پروژه با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در اردستان

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۹۲۴

فرماندار اردستان گفت: در هفته دو‌لت امسال شاهد افتتاح ۱۰۸ پروژه در دستگاه های اجرایی مختلف در شهرستان باسرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان بودیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حمید رضا تاملی با اشاره به اینکه‌ دولت طی دو سال گذشته با فشار های سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه روبرو بوده،اظهار کرد: امسال خوشبختانه در هفته دو‌لت سال ۹۹ شاهد افتتاح ۱۰۸ پروژه در دستگاه های اجرایی مختلف در شهرستان باسرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان بودیم.

وی با اشاره به حضور معاون وزیر بهداشت در شهرستان، افزود: سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی اردستان به طور رسمی افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

تاملی تصریح کرد: در هفته گذشته با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، افتتاح زمین چمن اردستان که از مطالبات معطل مانده شهرستان بود ، محقق شد.

فرماندار اردستان یادآور شد: به دلیل شرایط خاص بیماری سعی کردیم برنامه های افتتاحیه را طی چند هفته مدیریت و اجرا کنیم.

تاملی افزود: پروژه های بخش مخابراتی شهرستان با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین واحد خوراک طیور استان به نام شرکت تعاونی بهمن افتخار زواره پنجشنبه این هفته توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.

فرماندار اردستان ضمن اشاره به حضور ریاست بنیاد مستضعفان در اردستان،تاکید کرد:در هفته آینده بزرگترین مجتمع گاوداری پرواری کشور افتتاح خواهد شد.

تاملی با اشاره به بهره برداری از کارخانه نخکاران، خاطرنشان کرد: این کارخانه که در سال گذشته با ورشکستگی روبرو شده بود؛امسال با پیگیری های بعمل آمده به سرمایه گذار جدید واگذار شد و کارگران آن مشغول کار هستند.

وی تصریح کرد: در شرکت فاستونی اردستان طی ماه های آینده شاهد بهره‌برداری از تمام خطوط تولید آن خواهیم بود.

فرماندار اردستان تاکید کرد: این نوید را به مردم شهرستان می دهیم که قطارافتتاح پروژه ها و ارائه خدمات به مردم،امسال تا پایان هفته دولت سال آینده به طور متعدد و مکرر ایستگاه هایی را خواهد داشت و تا پایان سال پروژه های دیگری نیز افتتاح خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز