خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح اقامتگاه بوم گردی "خانه خاطره ها" در شهرستان تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۱۳۴

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه از افتتاح اقامتگاه بوم گردی "خانه خاطره ها" در این شهرستان و در روستای سرخ آباد هم زمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، علی محمدی در این خصوص گفت: این اقامتگاه که صدمین مجوز بهره‌برداری اقامتگاه‌های بوم گردی خراسان رضوی را در تیر ماه امسال اخذ کرده بود همزمان با هفته دولت با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و با رعایت پروتکل‌های ستاد کرونای شهرستان افتتاح شد. 

وی افزود: نقش توسعه گردشگری روستایی در پویایی صنعت گردشگری انکارناپذیر است و این در حالی ست که بخش بایگ با دارابودن 5 روستای گردشگرپذیر و وجود تنها شهر و روستای ملی صنایع دستی استان در این بخش از مناطق هدف گردشگری شهرستان و استان است. 

محمدی تصریح کرد: روستای سرخ آباد که در 10 کیلومتری شهر تربت حیدریه واقع شده دارای طبیعت سرسبز و جاذبه‌های تاریخی و مذهبی مختلفی بوده که معرفی و ساماندهی این جاذبه‌ها در جهت جذب گردشگر از اولویت بعدی این اداره است.

در شهرستان تربت حیدریه تعداد 8 اقامتگاه بومگردی مجوز دار وجود دارد و تعداد 5 اقامتگاه دیگر در حال اخذ مجوزات بهره برداری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز