خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

شمار مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۸۴۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز یزدان پناه گفت: در پنجمین روز از شهریورماه، 220 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 88 نفر مبتلای قطعی هستند و 12 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 4139 مورد گزارش شده است.

یزدان پناه افزود: امروز 290 نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد که بیشترین درصد موارد مثبت در بویراحمد 46 درصد، کهگیلویه 27 درصد، گچساران 10 درصد و 17 درصد بقیه در شهرستان های باشت، چرام، بهمیی، لنده و دنا بودند.

وی گفت: کرونا ویروس همچنان قربانی می‌گیرد و هنوز بزرگترین نگرانی مسئولان بهداشت و درمان، سفر مردم به دیگر استان‌های کشور در ایامی است که چندروز تعطیلی پشت سر هم وجود دارد.

یزدان پناه، سفرهای غیر ضرور را یکی از مهمترین راه‌های انتقال و گسترش ویروس کرونا در مناطق مختلف استان دانست و خاطر نشان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع و اوج‌گیری دوباره این بیماری، مردم شریف استان تا حد امکان از سفر‌های غیرضروری در تعطیلات تاسوعا و عاشورا پرهیز کنند تا شاهد محرمی آمیخته با شور و شعور حسینی در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز