خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تهیه ۱۵۰۰ بسته بهداشتی برای کودکان کار در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۳۳۱

مدیر مرکز شتاب ایده گفت: ۱۵۰۰ بسته بهداشتی ویژه کودکان کار شامل: الکل، دستکش، کیک صبحانه و شیر تحویل بهزیستی خراسان رضوی خواهد شد.

محمد نجاتیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در مشهد، اظهار کرد: ما در هولدینگ ساختمانی معماری در حال فعالیت هستیم که در کنار آن به کارهای فرهنگی و پویش‌های فرهنگی ویژه کودکان کار نیز می‌پردازیم که این پویش ویژه کودکان کار با همکاری شرکت توانیر و سازمان بهزیستی در حال انجام است.

وی ادامه داد: در سال گذشته با همکاری شرکت توانیر با تبلیغات انجام گرفته نسبت به صرفه جویی در مصرف برق از مشترکین کم مصرف مبالغی از طرف شرکت توانیر اهدا شد که توانستیم ۳۰۰ بسته حمایتی تهیه کنیم که این بسته ها شامل ۱۵۰ هزار تومان بن ثبت نام در مدارس و ۱۵۰ هزار تومان وسایل مورد نیاز مدرسه شامل لوازم التحریر و لباس فرم به کودکان نیازمند اهدا شد.

مدیر مرکز شتاب ایده تصریح کرد: با توجه به افزایش کودکان کار در چهارراه ها و چون مردم به دلیل نداشتن پول نقد و عدم اعتماد نسبت به بهداشت کودکان کار از پرداخت وجه خودداری می کنند، امسال نیز در ۲۲ مرداد ماه مصادف با روز ملی تشکل‌های مردمی و با حمایت شرکت توانیر و مدیریت مصرف برق توسط مردم و همچنین با همکاری داوطلبانه سازمان بهزیستی ۱۵۰۰ بسته بهداشتی شامل الکل دستکش کیک صبحانه و شیر برای کودکان فراهم شد و این بسته ها در ۱۲ شهریور ماه به سازمان بهزیستی جهت توزیع تحویل داده خواهد شد که قرار است این بسته ها طی ۵ نوبت بین کوکان کار تقسیم شود.

نجاتیان افزود: به دلیل اینکه سازمان بهزیستی اجازه پرداخت بسته‌های بهداشتی به کودکان افغانستانی را ندارد با همکاری جوانان داوطلب افغانستانی نیز ۳۰۰ بسته جداگانه برای این کودکان نیز فراهم شد و برای این کودکان نیز ۱۲ شهریورماه بسته ها توزیع خواهد شد.

مدیر مرکز شتاب ایده اعلام کرد: در حال مذاکره با شهرداری هستیم تا در سر چهارراه‌ها دستگاه‌های ضدعفونی سیار برای کودکان کار فراهم کند تا در مدت بیماری کرونا به آنها نیز آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز