خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

تجلیل از خانواده شهدای سلامت یکی از اولویت‌های اصلی دانشگاه است

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۷۹۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تجلیل از خانواده شهدای سلامت یکی از اولویت‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

به گزارش ایلنا، سعید کشمیری در دیدار با خانواده شهید سلامت خضر خلیلی اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا در ایران، بخش‌های سلامت و درمان همچون رزمندگان جبهه‌های نبرد پا به میدان نهاده و با جانفشانی، ایثار و رشادت‌های بی‌وصف خویش جلوه‌های عشق و ایمان را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: خضر خلیلی و دیگر شهدای سلامت استان بوشهر در نبرد امروز جامعه و در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکردند و تا لحظه آخر جان بیماران را بر خود مقدم دانستند.

کشمیری افزود: بهای این خدمات خداپسندانه و خیرخواهانه نزد خدا محفوظ است، اما اینک این مردم و مسئولان هستند که باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی (استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت فردی) این نبرد بی‌امان با کرونا ویروس را ادامه و به پایان برسانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: تداوم مسیر شهدای سلامت مسئولیت سنگینی است که امروز بر دوش فرزندان آنها قرار دارد تا در راه خداوند متعال و اسلام قدم بردارند.

کشمیری تاکید کرد: هیچ داروی اختصاصی و واکسنی برای بیماری کرونا هنوز کشف نشده است و تنها راه مبارزه با این ویروس اقدامات پیشگیرانه است.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر نیز در دیدار با خانواده شهید سلامت، خضر خلیلی گفت: شهدای سلامت به مانند شهدای ۸ سال دفاع مقدس، برای سلامت و امنیت مردم جامعه اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده‌اند و جایگاه بسیار رفیعی در نزد خداوند و مردم خوددارند.

سردار علی رزمجو افزود: شهید خلیلی در طول ۲۸ سال دوران خدمت خود، با نهادهای مختلف بدون چشم‌داشتی همکاری صمیمانه و خالصانه‌ای داشت و یاد و خاطره این شهید عزیز تا همیشه در اذهان مردم به خصوص مردم شریف شهرستان دشتستان به یادگار خواهد ماند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر نیز ضمن طلب صبر برای خانواده این شهید مدافع سلامت، از جهاد و ایثار کادر درمانی کشور و جانفشانی‌های جامعه پزشکی قدردانی کرد و گفت: پزشکان و پرستاران با رشادت‌هایی که از خود نشان داده و حماسه‌آفرینی‌ها و ایثارگری‌های آنان قطعاً در اذهان ملت قدردان ایران اسلامی تا همیشه به یادگار خواهد ماند و نامشان و یادشان به عشق در تاریخ دل مردمان کشورمان ثبت خواهد شد

مراد علی فولادوند از روحیه جهادگرانه شهید سلامت خضر خلیلی در دوران فعالیتش یاد کرد و اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی وی خصوصاً در روزهای شیوع کرونا، برگ زرینی است که بر دفتر خدمات خداپسندانه مهینی افزوده ‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فرمانده سپاه پاسداران امام صادق (ع) استان بوشهر، رئیس بسیج جامعه پزشکی شهرستان دشتستان، فرمانده سپاه پاسداران جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان به نیابت از ۵ خانواده دیگر شهدای سلامت هم‌زمان با گرامیداشت روز پزشک و هفته دولت با خانواده شهید مدافع سلامت خضر خلیلی دیدار کردند.

با اهدای تندیس از طرف دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سپاه امام صادق استان بوشهر از خانواده شهید معزز و بزرگوار خضر خلیلی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز