خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز:

جذب دانشجو در بیش از 50 کد رشته /فارغ التحصیلی بیش از 5000 نفر درمرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۵۷۸

مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز برای مهرماه امسال در رشته‌های کاردانی ناپیوسته متالورژی ریخته گری، مکانیک ماشین افزار، نقشه کشی صنعتی، برق صنعتی، برنامه نویسی کامپیوتر و در کارشناسی ناپیوسته فناوری متالورژی ذوب فلزات ، فناوری مکانیک ماشین افزار، فناوری اطلاعات امنیت اطلاعات و کارشناسی حرفه ای ایمنی سلامت محیط زیست (HSE)دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مهدی صادقزاده تبریزی،با اعلام آمادگی این مرکز جهت پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی جدید گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز فعالیت خود را با پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی آغاز کرده و تاکنون در بیش از 50 کد رشته پذیرش کاردانی و کارشناسی داشته  و از نظر کیفی و کمی روند رو به رشدی را طی کرده است.
وی گفت: فعالیت‌های این مرکز در راستای تربیت نیروی انسانی متخصص در رشته‌های مورد نیاز و همخوان با پتانسیل‌ها و قابلیت‌های استان بوده است.

وی ادامه داد: همچنین حفظ منابع انسانی با روحیه جهادی، پذیرش و تربیت دانشجو در دوره‌های مقطع دار، ایجاد محیط واقعی کار در راستای ماموریت مرکز، توسعه فضای فیزیکی و  آزمایشگاهی متناسب با افزایش پذیرش دانشجو و زمینه‌های پژوهشی و توسعه  و برگزاری  کارگاه و استارت آپ و ارتقاء دانش تخصصی اعضا و مدیران مرکز، بهبود ساختار  نیروی انسانی مرکز، توسعه و بهبود زیرساخت‌های فناوری، توسعه پژوهش‌های آموزشی به منظور ارتقاء کیفیت نظام مهارتی، شناساندن جایگاه واقعی و فعالیت‌های فرهنگی آموزشی، مرکز آموزش علمی کاربردی  خانه کارگر تبریز به اقشار مختلف جامعه، ارتقاء رتبه مراکز علمی کاربردی و توسعه فضای مجازی اطلاعاتی و ارتباطات الکترونیکی اساتید، دانشجویان و پژوهشگران از اهداف این مرکز است.

وی با بیان این‌که تاکنون  بیش از 5000 نفر در این مرکز فارغ التحصیل شده‌اند، گفت: رعایت استانداردهای آموزشی براساس سرفصل آموزش عالی ، به کارگیری اساتید مجرب ، برخورداری از فضای سرانه منطبق با استاندارد آموزشی از ویژگی‌های این مرکز است.

وی با اشاره به فعالیت‌های شاخص و توانمندی‌ها و موفقیت‌های مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز، تشریح کرد: کسب رتبه  برتر بین مراکز علمی کاربردی خانه کارگر  در سطح کشور،کسب عنوان مدرس نمونه توسط مدرسان مرکز در استانی، برگزاری کارگاه‌های شاخص متناسب با نیاز روز دانشجو و صنعت، کسب عناوین برتر توسط اعضا، کارکنان و دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقات فنی و مهندسی شامل مسابقات رباتیک، ریخته گری، تراشکاری، طراحی صنعتی و غیره از جمله فعالیت‌های شاخص این مرکز است.

 صادقزاده با اشاره به تشکیل انجمن دانش آموختگان این مرکز، گفت:  این انجمن با هدف ایجاد و ارتباط مستمر بین دانش آموختگان با مرکز و یکدیگر و همچنین بهره گیری از تجربیات و پتانسیل‌های علمی و فرهنگی اعضا تشکیل شده است.

وی همچنین با اشاره به تشکیل کانون برنامه ریزی امور فرهنگی و هنری دانشجویان، گفت: این کانون با هدف انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی از جمله اقداماتی نظیر برگزاری نشست‌ها و همایش‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، هنری و اجتماعی، چاپ نشریه، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی ، اکران فیلم‌های سینمایی، برگزاری دوره‌های آموزشی و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی تشکیل شده است.

رئیس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر با اشاره به راه‌اندازی دفتر کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت، تشریح کرد: این دفتر با برخورداری از توان علمی و عملی مدرسان و پتانسیل‌های دانشجویی ماموریت دارد، روحیه و فرهنگ کارآفرینی را در بین دانشجویان ارتقاء داده است، برقراری موثر با بخش‌های مختلف جامعه و صنعت در راستای ایجاد دانشگاه کارآفرین ، پیگیری کارورزی دانشجویان، شرکت در نمایشگاه‌های‌ استانی و ملی، انجام مشاوره‌های کارآفرینی و خوداشتغالی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، چاپ کتاب و مقاله در حوزه کارآفرینی، برگزاری مسابقات کارآفرینی، راه اندازی بازارچه‌های کسب و کار تنها بخشی از خدمات این دفتر به دانشجویان است.

وی ادامه داد: بهره‌مندی از اساتید مجرب دانشگاه معتبر و کادر آموزشی تمام وقت،  فضای آموزشی مطلوب شامل کلاس های مجهز و هوشمند، سایت ها، آزمایشگاه ها وکارگاه‌های مجهز، کتابخانه ، پایین ترین میزان شهریه در بین سایر دانشگاه و مراکز آموزش عالی داخل کشور، امکان بهره‌مندی از تسهیلات مالی نظیر وام صندوق  رفاه، امکان بهره مندی از تخفیف در ارائه خدمات سایر حوزه‌های خانه کارگر، بهره گیری از مشاوره رایگان تحصیلی و شغلی، بهره گیری از فعالیت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی واستفاده از ظرفیت‌های رفاهی  و بیمه ای از دیگر مزیت‌های تحصیل در این مرکز است.

وی یادآور شد: مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز برای مهرماه امسال در رشته‌های کاردانی ناپیوسته متالورژی ریخته گری، مکانیک ماشین افزار، نقشه کشی صنعتی، برق صنعتی، برنامه نویسی کامپیوتر و در کارشناسی ناپیوسته فناوری متالورژی ذوب فلزات ، فناوری مکانیک ماشین افزار، فناوری اطلاعات امنیت اطلاعات  و کارشناسی حرفه ای ایمنی سلامت محیط زیست (HSE)دانشجو می‌پذیرد.

صادقزاده با اشاره به امکانات این مرکز، اظهار کرد: کارگاه‌های فنی از جمله تراشکاری، CNC، برق الکتریسیته، کامپیوتر، تعمیرات اتومکانیک جوشکاری، آزمایشگاه‌های پنوماتیک، عملیات حرارتی ریخته‌گری و فلزکاری با ۱۲ باب کلاس آموزشی و نیز کتابخانه، نمازخانه و سالن اجتماعات از جمله امکانات این مرکز است. 

 براساس این گزارش؛ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقطع کاردانی از چهارم شهریورماه و در مقطع کارشناسی از 11 شهریور شروع  خواهد شد، علاقمندان جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز