خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان :

تکمیل بزرگترین پروژه فرهنگی استان گیلان، یکی از مصادیق حرکت جهادی است

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۵۲۱

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان گفت: تکمیل بزرگترین پروژه فرهنگی استان گیلان، یکی از مصادیق حرکت جهادی است.

به گزارش ایلنا از رشت،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان پس از بازدید از طبقات و بخش های مختلف کتابخانه مرکزی رشت و بررسی میزان پیشرفت پروژه کتابخانه مرکزی رشت در نشستی با مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان به عنوان بهره بردار و مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان مجری پروژه کتابخانه مرکزی شهر رشت و نیز دست اندرکاران و همراهان خود، با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله الحسین (ع) و نیز گرامیداشت هفته دولت، یکی از مصادیق حرکت جهادی در کشور را روند تکمیل بزرگترین پروژه فرهنگی استان گیلان و نیز شمال کشور در شهر رشت عنوان کرد.

محمد علی محمدی با بیان اینکه آیندگان در مورد این اقدام ارزشمند دست اندکاران و مجریان این کتابخانه بزرگ در استان ما را قضاوت خواهند کرد از مدیران کل راه و شهرسازی و کتابخانه های عمومی استان بدلیل پیگیری ها در تکمیل آاین پروژه مهم قدردانی کرد.

محمدی همچنین با اشاره به سبقه فرهنگی مردم گیلان، عقب ماندگی شاخص های سرانه مطالعه در استان را بدلیل سرانه اندک فضای مطالعاتی عنوان کرد و گفت: با همگرایی ایجاد شده برای تحقق وعده افتتاح کتابخانه مرکزی رشت تا پایان سال جاری، شاخص های مختلف سرانه مطالعه در گیلان نیز با رشد چشمگیری همراه خواهد شد.

وی در پایان از آمادگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای اختصاص منابع مالی برای پایان دادن به روند احداث این پروژه تا تکمیل نهایی آن خبرداد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز