خبرگزاری کار ایران

همزمان با اولین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح و بهره برداری از طرح‌های حوزه بهداشت و راه در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۶۶

همزمان با اولین روز از هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر دو طرح بهداشتی و راه در شهرستان بردسکن افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، این طرح ها شامل افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کلاته نو از توابع بخش مرکزی بردسکن با مساحت 3 هزار متر مربع و با زیربنای 525 متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون تومان است که با افتتاح این مرکز 5 روستای زیرک آباد، کوشه، محمد آباد، سیف آباد و کلاته نو با جمعیت 5 هزار و 700 نفر از خدمات پزشکی، مامایی، بهداشت محیط و بیماری ها برخوردار شدند. 

افتتاح پل باکسی محور روستایی هدک و خمی با اعتبار 250 میلیون تومان از دیگر طرح هایی بود که در اولین روز از هفته دولت در بردسکن با حضور امام جمعه، فرماندار ، نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه و اعضای مجمع خیرین سلامت و تعداد دیگری از مسئولان با رعایت  مباحث بهداشتی  افتتاح و به بهره برداری رسید.

قرار است در هفته دولت 60 پروژه عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد تومان به بهره برداری برسد که سهم بخش مرکزی بردسکن از این طرح ها 15 پروژه با اعتبار بیش از 3 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز