خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان خبر داد:

برقراری ۴۹۱ تماس با موضوع کرونا با صدای مشاور قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۳۲۳

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳ هزار و ۱۰ تماس موفق با سامانه ۱۴۸۰ صدای مشاور برقرار شده که تعداد ۴۹۱ تماس مرتبط با ویروس کرونا بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا وارثی در خصوص تماس‌های برقرار شده با سامانه 1480 گفت: نحوه فعالیت این سامانه ۸ صبح لغایت ۲۴ شب است و تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل توسط ۱۰ روانشناس و مشاور با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های روانشناسی آماده پاسخگویی به مخاطبان هستند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: سامانه ۱۴۸۰ مستقر در مرکز استان قزوین است که قابلیت دسترسی در کلیه شهرستان ها و روستاها را دارد.

وارثی ادامه داد: ارائه خدمات مشاوره تخصصی تلفنی در بحران کرونا و کاملا رایگان بوده و صدای مشاور از ابتدای سال ۹۹ تا ۲۰ مرداد ماه، تعداد ۱۳۰۱۰ تماس موفق داشته که تعداد ۴۹۱ تماس مرتبط با کرونا بوده است.

وی عنوان کرد: خدمات مشاوره تخصصی در زمینه مشاوره ازدواج و خانواده، کودک و نوجوان، تحصیلی و تربیتی، اعتیاد و غیره، منطبق بر استانداردهای مشاوره است.

این مسئول عمده موضوعات مطرح شده را مشکلات زناشویی، وابستگی به خانواده اصلی، ناباروری، مشکلات با همسر، متارکه، عدم تناسب سنی، عدم تمکین جنسی، طلاق، سوءظن نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز