خبرگزاری کار ایران

به همت خیر نیک اندیش صورت می‌گیرد؛

ساخت مدرسه به یاد فرزند در منطقه محروم

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۹۴۹

پدر کشاورز به یاد فرزند دانش آموزش در منطقه محروم گواور مدرسه می سازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان تفاهمنامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیری روستای مرزی هانی گرمله منطقه نوسود به همت خیر نیک اندیش مجید شماخی و مدرسه سه کلاسه روستای قلعه رمن منطقه گواور توسط خیر مدرسه ساز روح الله جعفری منعقد شد.

 نظری، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه، ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز شمخانی و جعفری افزود: خیرین مدرسه ساز با نقش خود در ساخت مدرسه و یاری کودکان محروم کمک می‌کنند تا آینده کشور زیباتر و روشن‌تر شود چه بسا می‌توان گفت کار نیک این افراد برای همیشه ماندگار و جاودانه خواهد ماند.

وی در ادامه در خصوص پویش مردمی طرح " آجر به آجر" گفت: بسیاری از مردم خواهان مشارکت در امر مدرسه سازی هستند از این رو با طرح آجر به آجر شرایطی فراهم شد تا هر کس به هر میزان که در توانش است حتی به اندازه یک آجر در ساخت و ساز مدرسه مشارکت کند.

شایان ذکر است مدرسه ۶ کلاسه خیری روستای مرزی هانی گرمله منطقه نوسود با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال توسط خیر نیک اندیش مجید شمخانی و مدرسه سه کلاسه روستای قلعه رمن منظقه گواور توسط خیر گرانقدر روح الله جعفری به یاد فرزند مرحوم خود نوجوان محمدرضا جعفری با زیر بنای ۱۴۰ مترمربع احداث خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز