خبرگزاری کار ایران

کشف ۳ کیلو و ۵۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۳۳۵

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف ۳ کیلو و ۵۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و دستگیری ۴ نفر در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ بیژن خدایی روز دوشنبه با اعلام این مطلب ، افزود: مأموران کلانتری ۱۳در راستای برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود در یکی از محلات شهر قزوین مبادرت به توزیع عمده مواد مخدر میکند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ خدایی تصریح کرد : ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل وی مقدار ۹۸۵  گرم شیشه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، از کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در عملیات دیگر ماموران یگان امداد خبر داد.

وی گفت :در این عمیات ماموران حین بازرسی وکنترل خودروهای عبوری در محور قزوین - زنجان از دو تن از مسافران یک اتوبوس مقدار ۲ کیلو و۶۰ گرم شیشه کشف کردند.

سرهنگ خدایی درپایان با اشاره به این که مصرف و خرید و فروش مواد مخدر بنیان خانواده را متلاشی میکند ،از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز