خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان:

اجرای پروژه های صندوق توسعه ملی باید با سرعت و دقت انجام شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۸۶۲

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان در سومین جلسه ستاد هماهنگی اجرای پروژه های صندوق توسعه ملی گفت: ضرورت ایجاب می کند تا تمامی معاونین، روسا و کارشناسان در تمامی مراحل انجام پروژه ها دستورالعمل های فنی را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، امید ذاکری ضمن تاکید بر دقت، کیفیت و تسریع در اجرای پروژه‌ها ، افزود : از آنجایی که اجرای پروژه های منابع طبیعی اهمیت ویژه ای دارد، بهتر است همکاران و پیمانکاران علاوه بر تسریع در اجرای پروژه های آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، دقت و تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهند .

وی افزود: خوشبختانه در سنوات گذشته اقدامات موثری از محل اعتبارات صندوق توسعه انجام شده است و طی سال های اخیر و مخصوصا سال گذشته اعتبارات خوبی از محل صندوق توسعه ملی به اجرای پروژه های منابع طبیعی تخصیص یافته که در مجموع فرصتی بود برای مجموعه منابع طبیعی تا فعالیت های آبخیزداری به این واسطه توسعه یابد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان افزود: همکاران ستادی و شهرستانی در مکان یابی پروژه ها دقت بسیاری داشته باشند و پروژه ها در مکان هایی اجرا شود که بیشترین توجیه اجتماعی و اقتصادی را داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز