خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان مطرح کرد:

تمرکز بر بودجه قزوین در حوزه راه و آب

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۲۱۱

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس گفت: با توجه به وضعیت نامناسب راه‌های روستایی و اعتبارات محدود برای حل مشکلات این حوزه باید جهت‌‎گیری و تمرکز بودجه استان قزوین به سمت راه و آب باشد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، لطف‌اله سیاهکلی در نشست شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، اظهار کرد: بخش احداث و نگهداری راه همیشه با بحران و سختی گره خورده و هنوز بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در این زمینه مشکلات و کمبودهای زیادی داریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه مجلس و دولت فارغ از هر نوع گرایش و سلیقه سیاسی در ارائه خدمت همدل و متحد هستند، تاکید کرد: گرایش سیاسی مدیران هیچ ارتباطی به نحوه ارائه خدمات ندارد مگر آن که مدیری نخواهد به درستی کار خود را انجام دهد که  مجلس در جایگاه نظارتی در این خصوص ورود پیدا می‌کند.

سیاهکلی با اشاره به بدهی ۱۱۳ میلیارد تومانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به پیمانکاران، بیان کرد: این میزان بدهی نه یک عملکرد ضعیف، بلکه نشانه عملکرد موفق یک مدیر اجرایی بوده چرا که برخلاف تصور عمومی، مدیر موفق آن است که بیش از بودجه تخصیص یافته فعالیت کرده و بدهکاری داشته باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در نظام تخصیص بودجه نیز ردیف اعتبارات براساس هزینه‌های انجام شده و میزان بدهی‌ها تخصیص می‌دهند که این برای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یک امتیاز است.

به گفته این نماینده مجلس، هر مدیری باید بتواند چند برابر بودجه استانی را از کشور بگیرد که خوشبختانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین در این زمینه با موفقیت عمل کرده است.

وی اضافه کرد: به منظور بررسی و رفع چالش‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، مجمع نمایندگان در هفته‌های آینده نشست مشترکی را با وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خواهد داشت تا بتوانیم با یک تصمیم مناسب برای افزایش اعتبارات و حل مشکلات راه و صنعت حمل و نقل جاده‌ای استان اقدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز