خبرگزاری کار ایران

عصر امروز رخ داد؛

غرق شدن دختر ۱۱ در سدجامیشان سنقروکلیایی/ تلاش پدر برای نجات دختر بی‌نتیجه ماند

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۸۶۰

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از غرق شدن دختر ۱۱ ساله در سد جامیشان سنقروکلیایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سرهنگ " محمدرضا آمویی" اظهار داشت: عصر امروز (جمعه) یک مورد حادثه غرق شدگی در سد جامیشان سنقروکلیایی صورت گرفت .

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد یک خانواده برای تفریح در حاشیه سد جامیشان مستقر شده بودند که دختر ۱۱ ساله خانواده برای ماهی گیری به داخل آب می رود.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: پس از آن موج ایجاد شده دختر خانواده را به داخل سد کشانده و در آستانه غرق شدن قرار می دهد که مادر وی برای نجاتش خود را به اب می اندازد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: پس از این حادثه پدر خانواده به کمک آنها شتافته و موفق به خارج کردن هر دوی آنها از آب شده و به بیمارستان منتقل می کند.

وی ادامه داد: با این حال تلاش پزشکان برای نجات جان دختر ۱۱ ساله بی نتیجه مانده و متاسفانه وی جان خود را از دست می دهد اما حال مادر خانواده مساعد است.

سرهنگ آمویی در پایان از خانواده ها خواست مراقبت لازم را از فرزندان خود به عمل آورده و اجازه ندهند تنها وارد اب رودخانه یا سد شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز