خبرگزاری کار ایران

شب گذشته رخ داد؛

ضرب و شتم پرسنل اورژانس نیشابور در حین خدمات‌رسانی

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۷۸۵

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از ضرب و شتم پرسنل اورژانس ۱۱۵ توسط همراهیان مصدوم خبر داد.

به گزارش ایلنا از نیشابور، مصطفی افشار نیک در تشریح این خبر گفت: شب گذشته در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیشابور مبنی بر تصادف موتورسیکلت با خودرو سواری در خیابان فردوسی شمالی، بلافاصله آمبولانس پایگاه ۶ شهری اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵، در سریع‌ترین زمان در صحنه تصادف حاضر و مصدوم پس از ثابت سازی سر و گردن و ستون مهرها به داخل آمبولانس منتقل می‌شود. با توجه به وضعیت جسمانی مصدوم و وجود خون و ترشحات داخل دهان مصدوم، مدیریت راه هوایی و خروج ترشحات در اولویت کارشناس اورژانس قرار می گیرد که در همین حین همراهی بیمار با فحاشی و الفاظ رکیک به تکنسین حمله ور می شود. 

افشارنیک اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه کارشناس اورژانس ۱۱۵ از ناحیه سر، صورت و چشم مورد آسیب جدی قرار می‌گیرد و به رغم وضعیت جسمانی نامناسب به مصدوم رسیدگی می‌کند و مصدوم را تحت مراقبت به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن منتقل می کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور با اشاره به روزهای سخت اورژانس در مقابله با بیماری کرونا و افزایش فشار ماموریت های کارکنان اورژانس ۱۱۵ و از خودگذشتگی و ایثار کارشناسان اورژانس در ارائه خدمات درمانی بیست و چهار ساعته به مددجویان، در مورد ضرب و شتم پرسنل خدوم اورژانس، به ‌خصوص در حین خدمت‌رسانی، از مراجع قضایی پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و اعمال مجازات قانونی را خواستار شد.

وی تاکید کرد: پیگیری این حادثه از طریق حراست و امور حقوقی دانشکده در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز