خبرگزاری کار ایران

مدیر کل گمرک آستارا خبرداد :

افزایش ۳۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بارانداز ریلی آستارا

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۳۰۴

مدیر کل گمرک آستارا گفت : میزان تخلیه و بارگیری کالا در بارانداز ریلی آستارا نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است .

به گزارش ایلنا از آستارا ، رسول امیدی در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان در اداره کل گمرک آستارا گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا در بارانداز ریلی آستارا ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و ساخت انبار و راه اندازی شرکت تحویل کالا در بارانداز راه آهن این شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.
 
وی گفت: کالاهای وارداتی و انتقالی، در مرزهای آستارا با دقت بیشتر کنترل می‌شوند و طبق قانون از خروج کالاهای اساسی از مرز جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه راه آهن جمهوری آذربایجان، باید به تعهدات خود در خصوص ایجاد زیرساخت های گمرکی عمل کند افزود : اگر زیرساخت ها در بارانداز این خط ریلی تکمیل شود، رونق خوبی را شاهد خواهیم بود.
 
مدیر کل گمرک بندر آستارا از پیشرفت ۴۰ درصدی اصلاح و ساماندهی محوطه اداره کل گمرک بندر آستارا خبر داد و گفت: در راستای جلوگیری از آبگرفتگی و تسهیل تردد کامیون‌های حمل کالاهای صادراتی و وارداتی، اصلاح و ساماندهی محوطه اداره کل گمرک در حال انجام است و پیش بینی می شود این طرح تا پایان سال به بهره برداری برسد.
 
وی افزود : برای ساماندهی محوطه گمرک به مساحت ۲۷ هکتار، ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد و تاکنون ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای اصلاح و ساماندهی محوطه اداره کل گمرک بندر آستارا هزینه شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز