خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره برق آستارا :

مشترکان پرداخت بهای برق مصرفی خود را به تعویق نیندازند

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۱۵۹

مدیر اداره برق آستارا گفت : مشترکان برق در آستارا با پرداخت به موقع بهای برق مصرفی، این اداره را در خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری کنند.

به گزارش ایلنا از آستارا ، فرزین بهامین در نشست خبری باخبرنگاران این شهرستان گفت : هزینه‌های نگهداری و توسعه شبکه برق از طریق فروش انرژی تامین می‌شود و مشترکان با پرداخت به موقع صورتحساب مصرفی، اداره برق را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

وی گفت : در فروردین و اردیبهشت ماه امسال، ۳۸ درصد از ۵۶ هزار مشترک برق، صورتحساب خود را پرداخت کرده اند و کاهش پرداخت بهاء برق، به تامین نیازهای زیرساختی، تداوم خدمات و نگهداری شبکه برق آسیب می زند. 
 
وی با اشاره به هزینه های جاری خدمت رسانی در صنعت برق افزود: بخش عمده ای از هزینه های مربوط به احداث، تعمیر، نگهداری و اورهال شبکه توزیع برق از محل فروش انرژی تامین می شود و میزان نقدینگی که از سوی شرکت توانیر به شرکت های توزیع پرداخت شده به میزان وصول مطالبات شرکت های توزیع بستگی دارد و هرچه میزان و درصد وصول مطالبات ناشی از فروش انرژی بالاتر باشد، اعتبارات بیشتری به جهت توسعه زیرساخت‌های شبکه توزیع برق، به این شهرستان تخصیص می‌یابد.
 
وی افزود: در فصل گرما به علت استفاده مداوم از لوازم سرمایشی، مصرف برق نسبت به سایر فصل ها دو برابر می شود و شهروندان و گردشگران در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

مدیر اداره برق آستارا گفت : در یکسال گذشته ۸ مورد ترانس و ۱۵ مورد سیم برق در آستارا سرقت شده است و گشت های تلفیقی ویژه را برای حفاظت تجهیزات برق در شهرستان تشدید کرده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز