خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

زن باردار بر اثر کرونا در محمود آباد فوت کرد

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۲۷۶

رئیس شبکه بهداشت و درمان محمودآباد، از فوت خانم ۳۱ ساله باردار بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس توان با بیان اینکه این خانم باردار اهل روستای کلوده محمودآباد بود، گفت: این خانم با ۲۱ هفته بارداری هفته گذشته با علائم ابتلا به ویروس کرونا به بیمارستان شهدای محمودآباد مراجعه می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان محمودآباد تصریح کرد: با توجه به اینکه مادران باردار کرونایی در بیمارستان امام علی (ع) آمل تحت مراقبت قرار می‌گیرند، این بانوی محمودآبادی نیز به آن‌جا انتقال داده شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه با توجه به اینکه مراقبت‌‌های ویژه درمانی شروع شد اما صبح امروز این خانم ۳۱ ساله فوت کردند.

توان در ادامه با اشاره به اینکه محمودآباد در حال حاضر وضعیت قرمزی دارد، افزود: تخت‌های بیمارستان شهدای محمودآباد در حال حاضر در تمامی بخش‌ها پر است که دو سوم از این بیماران خانم‌ها هستند.

وی ادامه داد: توصیه ما به همشهریان محمودآبادی این است که با توجه به آماری که داریم بالای ۹۰ درصد بیماران درگیر کرونا در مجالس عروسی، عزا، جشن تولد یا مهمانی‌های دورهمی بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان محمودآباد یادآور شد: حد الامکان مردم فهیم ما از ورود به مراکز تجمعی اجتناب کنند، زمان خروج از منزل حتما از ماسک استفاده شود و فقط برای کارهای ضروری از منزل خارج شوند.

توان با بیان اینکه کادر درمانی ما روز به روز در حال فرسودگی است، گفت: فلاح متخصص بیهوشی بیمارستان شهدای محمودآباد نیز روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا فوت شدند و در حال حاضر بالای ۵۴ نفر از کادر درمانی ما در بیمارستان، اورژانش و ۱۱۵ درگیر بیماری کرونا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز