خبرگزاری کار ایران

معاون درمان علوم پزشکی استان:

کرونا جان نخستین مادر باردار را در خراسان شمالی گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۰۷۲

معاون درمان علوم پزشکی استان خراسان شمالی گفت: یک زن ۳۹ ساله باردار در این استان که به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شده بود، جان باخت.

به گزارش ایلنا، قاسم بیاتی گفت: این زن دومین بارداری خود را تجربه می کرد که عمر جنین وی ۱۸ هفته بود و زیر پوشش و مراقبت یکی از مراکز جامع سلامت استان بود که تمامی خدمات مراقبتی را دریافت کرده و توصیه های بهداشتی لازم به این مادر آموزش داده شده بود.

بیانی افزود: این مادر با علائم تب و تنگی نفس به بیمارستان شهر خود مراجعه کرده و با توجه به مشکوکیت به کووید ۱۹ به بیمارستان قرنطینه بیماران کرونایی در مرکز استان انتقال یافته بود.

وی گفت: این بیمار که سابقه بیماری زمینه ای نیز داشت متاسفانه به رغم تلاش فراوان کادر درمانی بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد، برای نجات وی، این بیمار جان باخت.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی از چهارم مردادماه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

اکنون به جز شهرستان مرزی رازو جرگلان در شمال خراسان شمالی، که وضعیت زرد کرونایی دارد، ۷ شهرستان دیگر این استان از نظر همه گیری ویروس کرونا در وضعیت قرمز هستند.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر دیروز - سه شنبه- ۱۴ مرداماه، ۳۱۴ هزار و ۷۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۷ هزار و ۶۱۷ نفر بر اثر این بیماری جان باخته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز