خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن خبر داد:

وقوع ۵۰ تصادف و درگیری در خیابان امام فومن به دلیل مشکلات ترافیکی

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۰۰۹

فرماندار فومن گفت: در چهار ماهه اول سال جاری در خیابان امام به ویژه محدوده چهار راه معلم ۳۰ مورد تصادف و ۲۰ مورد نزاع و درگیری رخ داده است.

به گزارش ایلنا از فومن، محمدرضا محسنی امروز در دیدار با اعضای شورای‌شهر و شهردار فومن، اعضای شورای شهر را پل ارتباطی بین شهروندان و مسئولان اجرایی دانست و اظهار کرد: باید در حوزه‌های تخصصی مدیریت شهری از نظرات کارشناسانه اعضای شورا استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه شورا و شهرداری در کنار تعهد به شهروندان باید ابعاد و مسائل گستره تر و فراتر از منافع شهر را مد نظر قرار دهند، گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان فومن باید بهترین خدمات به شهروندان ارائه شود.

محسنی ادامه داد: باید با برنامه ریزی کارشناسانه از ظرفیت و فضای موجود شهری در فومن در زمینه ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان و مسافران استفاده شود.

وی در ادامه به برخی از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری فومن اشاره و با بیان اینکه طرح جدول گذاری در خیابان امام قابلیت اصلاح را دارد، افزود: از نظرات اصلاحی کارشناسانه در خصوص اجرای این طرح تا زمان آماده شدن زیرساخت اصلی آن استقبال می‌شود.

فرماندار فومن با بیان اینکه همکاری شورای شهر و پلیس راهنمایی و رانندگی در تقویت نظم و انضباط در ترددهای شهری حائز اهمیت است، تصریح کرد: اگرچه هر گونه تغییری مقاومت‌هایی به دنبال دارد، اما اگر این تغییر بر اساس تصمیمات کارشناسانه باشد، موجب تقویت و انسجام نظم شهری می‌شود.

محسنی با اشاره به گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر اینکه در چهار ماهه اول سال جاری در خیابان امام به ویژه محدوده چهار راه معلم ۳۰ مورد تصادف و ۲۰ مورد نزاع و درگیری رخ داده است، بیان کرد: آمار تصادفات در نتیجه جدول گذاری و جدا کردن مسیر تردد در محدوده چهار راه معلم به صفر رسیده لذا باید از پیشنهاد و اصلاحات کارشناسانه استقبال شود.

وی در ادامه تأکید کرد: همکاری و تعامل در این اجرای پروژه های شهری به ویژه در حوزه مدیریت ترافیک در فومن ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز