خبرگزاری کار ایران

امام جمعه زنجان تاکید کرد:

بازگشایی مدارس در وضعیت کرونا، نگران‌کننده است

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۸۶۸

امام جمعه زنجان، با بیان اینکه بازگشایی مدارس در وضعیت کرونا، نگران کننده است، گفت: همه دانش‌آموزان توان استفاده از فضای مجازی را ندارند که باید برای این موضوع چاره اندیشی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت الله علی خاتمی، در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: متاسفانه استان زنجان در بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

امام جمعه زنجان، با یادآوری اینکه بازگشایی مدارس در این وضعیت بسیار نگران کننده است، خاطرنشان کرد: از آنجائیکه تجربه آموزش در فضای مجازی را نداریم این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با یادآوری اینکه تداوم آموزش در فضای مجازی نتیجه مورد نظر را در پی نخواهد داشت،گفت: در صورت بازگشایی مدارس هم خانواده ها اجازه حضور دانش آموزان در سرکلاس را نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه حضور دانش آموزان مقاطع ابتدایی در مدارس به دلیل وجود کرونا بسیار سخت است، گفت: نگرانی خانواده ها از حضور دانش آموزان در مدارس برای آموزش و پرورش بسیار سخت خواهد بود.

آیت الله خاتمی به مزایا و معایب  فضای مجازی اشاره کرد و گفت: می‌توان از بستر فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان استفاده کرد.

به گفته امام جمعه زنجان همه دانش آموزان توان استفاده از فضای مجازی را ندارند که باید برای این موضوع چاره اندیشی شود.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری اینکه همه خانواده ها علم فضای مجازی را ندارند، گفت: برخی از دانش‌آموزان هم نمی توانند از این فضا برای تعلیم و تربیت استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز