خبرگزاری کار ایران

رئیس محیط زیست بردسکن به ایلنا خبر داد:

دستگیری ۳ نفر متخلف شکار و صید و کشف لاشه ۷۴ قطعه کبک وحشی در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۶۲۸

رئیس محیط زیست بردسکن از دستگیری ۳ نفر متخلف شکار و صید و کشف لاشه ۷۴ قطعه کبک وحشی در این شهرستان خبر داد.

محمد مظلوم پناه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در راستای گشت های مشترک مامورین یگان حفاظت محیط زیست بردسکن و خلیل آباد در عرصه‌های طبیعی شهرستان، به 3 نفر متخلف شکار و صید که از شهرستان خلیل‌آباد وارد عرصه های طبیعی شهرستان بردسکن شده و مبادرت به شکار 74 قطعه کبک وحشی کرده بودند برخورد کرده که از ناحیه آنان لاشه پرندگان مذکور به همراه یک قبضه سلاح ساچمه زنی و 6 فشنگ مربوطه کشف شد که در این زمینه پرونده قضایی تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرستان معرفی شدند.

رئیس محیط زیست بردسکن عنوان کرد: به استناد مصوبه شماره 380 شورای‌عالی محیط زیست بهای ضرر و زیان هر قطعه کبک وحشی 3 میلیون ریال و در صورتی که گونه شکار شده ماده باشد مبلغ ضرر و زیان به 3 برابر افزایش می یابد.

وی افزود: متهمین علاوه بر پرداخت ضرر و زیان وارده بابت شکار پرندگان وحشی از جنبه عمومی جرم مستند به بند الف ماده 11 قانون شکار و صید به مجازات حبس از 91 روز تا 6 ماه و یا جزای نقدی تا 45 میلیون ریال محکوم خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز