خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زنجان:

ساخت بیش از 56 هزار واحد مسکونی محرومان در کشور آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۲۲۰

رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، گفت: ساخت 56 هزار و 940 واحد روستایی و شهری کوچک در قالب مسکن محرومان در 16 استان کشور آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا تابش ، شامگاه دیروز در جلسه شورای مدیریت و برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان اظهار کرد: به دلیل بارندگی زیاد در سال گذشته منازل مسکونی روستایی بسیاری تخریب شدند.

رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با اشاره به آسیب 3 هزار واحد مسکونی در پی بارش های سال گذشته گفت: در حال حاضر بازسازی این واحدهای مسکونی به پایان رسیده است.

وی به مقاوم سازی 50 درصد منازل روستایی اشاره کرد و گفت: در بین 90 هزار بازسازی در دست اقدام 50 هزار واحد به پایان رسیده است.

این مقام مسئول به ساخت واحدهای مسکونی برای محرومان به عنوان یکی از ابتکارات دولت اشاره کرد و گفت: هزینه ساخت واحدهای محرومان به صورت وام بلاعوض یا وام بدون بهره خواهد بود.

رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به آغازساخت 56 هزار و 940 واحد روستایی و شهری کوچک در قالب مسکن محرومان در کشور اشاره کرد و گفت: واحدهای مسکونی محرومان در ۱۶ استان ساخته می‌شود.

تابش بر ضرورت اتمام یک ساله واحدهای مسکونی محرومان اشاره کرد و گفت: در حاشیه سه شهر ساخت 14 هزار و 500 واحد مسکونی محرومان آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز