خبرگزاری کار ایران

سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم در واکنش به خبر ایلنا:

امکان گذاشتن اتوبوس به مقصد بیمارستان امام رضا برای شهرداری قم مقرون به صرفه نیست/ تأمین اجتماعی اصرار دارد، هزینه‌اش را بدهد

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۹۵۰

در پی انتشار خبری با عنوان" اتوبوسرانی حاضر به خدمت رسانی به بیماران بیمارستان امام رضا (ع) نیست"، این سازمان جوابیه ای را برای ایلنا ارسال کرد.

چندی پیش خبری با عنوان مسیر بیمارستان تأمین‌اجتماعی قم اتوبوس ندارد/ کارگران ماشین دربست بگیرند! در ایلنا منتشر شد که سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، در واکنش به این گزارش، جوابیه‌ای را ارسال کرد.

در متن گزارش ایلنا آمده بود تنها بیمارستان تأمین اجتماعی قم که بخش عمده ای از مراجعانش کارگران تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، حتی یک اتوبوس و حتی مینی بوس برای مسیر نسبتا طولانی خود از مرکز شهر ندارد؛ این درحالی است که سازمانی در شهرداری قم با نام سازمان اتوبوسرانی وجود هم دارد!

متن جوابیه سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به این شرح است:

با سلام و احترام

با عنایت به مطالب منتشره در مورخ ۲۱/۴/۹۹ به نقل از مدیر محترم درمان تأمین اجتماعی استان با موضوع "اتوبوسرانی حاضر به خدمت رسانی به بیماران بیمارستان امام رضا (ع) نیست" خواهشمند است جوابیه این سازمان وفق قانون مطبوعات در همان صفحه و با همان تیتر چاپ گردد.

۱- با عنایت به بررسی های جامع حمل و نقلی و با توجه به میزان تقاضای مسافر بیمارستان در حال حاضر امکان برقراری خط به مقصد بیمارستان امام رضا (ع) مقرون به صرفه نبوده و چنانچه سازمان تأمین اجتماعی استان اصرار بر ایجاد خط اتوبوس در مسیر مذکور را دارد با سازمان اتوبوسرانی مذاکره تا پس از پرداخت هزینه های آن، سرویس ویژه بیمارستان در شیفت های مختلف برقرار گردد.

۲- با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر گردیده رانندگان اتوبوس های درون شهری در قالب بیمه رانندگان از خدمات تأمین اجتماعی برخوردار گردند که انتظار می رود با توجه به شرایط حساس کنونی و نظر به مساعدت دولت در حمایت از مشاغل آسیب دیده همکاری و همراهی بیشتری با رانندگان ناوگان اتوبوسرانی قم به عمل آید که تاکنون چنین نبوده است.

۳- در حال حاضر از زمان مدیریت آقای یزدی در سازمان اتوبوسرانی، درخواست جدیدی جهت تعیین و اختصاص خط جهت بیمارستان امام رضا (ع) صورت نگرفته و در صورت ارائه درخواست، موضوع در کمیته حمل و نقل بررسی و انشاءا... تصمیمات مناسبی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز