خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه :

آمادگی کامل برای آموزش در هر شرایطی را داریم

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۹۸۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان آغاز سال تحصیلی جدید را ۱۵ شهریور ماه اعلام کرد و گفت: آمادگی کامل برای آموزش در هر شرایطی را داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان کرد : امسال بیش از ۳۵۷ هزار دانش آموز در استان در ۱۴۰ هزار کلاس درس و ۴ هزار و ۲۰۰ مدرسه تحصیل خواهند کرد.

مجید یزدان پناه با بیان اینکه شیوه آموزش ترکیبی شامل آموزش حضوری، شبکه شاد، تلویزیون و خودآموز بهترین روش برای یادگیری دانش آموزان است، افزود: ۸۸ درصد دانش آموزان و ۹۹ درصد معلمان در استان کرمانشاه عضو شبکه شاد هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: طبق پژوهشی که با مشارکت ۲ هزار و ۳۰۰ دانش آموز در استان انجام شده، اثرگذارترین آموزش‌ها به ترتیب آموزش حضوری، شبکه شاد و تلویزیون معرفی شده اند.

یزدان پناه با بیان اینکه از ۱۵ مرداد آموزش آنلاین پایه اول ابتدایی در شبکه شاد آغاز می‌شود، گفت: با این وجود برای آموزش کامل الفبا و نوشتن باید کلاس اولی‌ها به صورت حضوری سرکلاس درس حاضر شوند که این موضوع چالش جدی آموزش و پرورش در ایام کرونا است.

وی افزود: در این زمینه طرحی داریم که در صورت ضرورت از ظرفیت تمام کلاس‌های درس مدارس ابتدایی و معلمان آن‌ها برای آموزش حضوری کلاس اولی‌ها با حفظ فاصله گذاری اجتماعی استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به شهریه مدارس غیر دولتی گفت: مدارس غیردولتی اجازه گرفتن شهریه ثابت را دارند، ولی حق گرفتن هیچ پول جانبی دیگری از دانش آموزان را ندارند.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: در مدارس دولتی نیز هیچ کس حق گرفتن شهریه ندارد، اما با این وجود کمک مالی خیران و اولیایی که توانایی دارند قطعا تاثیرگذاری آموزش را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز