خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان خبرداد:

تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۶۰۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان قزوین از روش‌های مختلف به منظور ایجاد رونق و شکوفایی اقتصادی خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، عزیزاله افضلی با اعلام این خبر گفت: استفاده از تبصره ۱۸ رونق تولید، ظرفیت بازار سرمایه و بورس و روش‌های جدید تامین مالی و صندوق حمایتی از جمله راهکارها برای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان است.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به اهتمام برای گره گشایی از واحدهای نیمه فعال و راکد استان، افزود: سازمان صمت با رصد مداوم صنایع استان، واحدهای دارای مشکل را شناسایی و عارضه‌یابی کرده و به فراخور وضعیت هر کدام، راه حل‌های ممکن را برای رفع مشکل ارایه می‌کند.

افضلی بیان کرد: برخی از واحدهای تولیدی استان با مشکلات سوء مدیریتی مواجه هستند که این دست از مشکلات با استفاده از ظرفیت تشکل‌های غیر دولتی حل می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از واحدها نیز در تامین مواد اولیه مشکل دارند که با معرفی به بورس برای تامین ارز مورد نیاز و همچنین تامین مواد اولیه با توجه به برنامه ساخت داخل اقدام خواهد شد.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز