خبرگزاری کار ایران

امید فر خبرداد:

ورود سامانه بارشی، رگبار باران و رعدوبرق از امشب/ گرمترین روزهای سال در تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۲۲۰

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از ورود سامانه بارشی، رگبار باران و رعدوبرق در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد امیدفر ، با اشاره به دمای بالای هوای تبریز طی چند روز اخیر، گفت: تبریز در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، گرمترین روزهای تابستان امسال را تجربه کرده است به طوری که بالاترین دمای هوا در روز دوشنبه 40 درجه سانتیگراد گزارش شده و افزایش دما در روز سه شنبه نیز تا 41 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی افزود: با این وجود، احتمال گرمای بی سابقه در تبریز وجود ندارد زیرا بیشترین دمای بلندمدت تبریز در سال‌های قبل به 42 درجه نیز رسیده است.

وی از آغاز روند کاهش دما در استان از امشب خبر داد و اظهار کرد: با خنک‌تر شدن هوای استان، وضعیت خطرناک دمایی را تجربه نخواهیم کرد.

امیدفر ادامه داد: از امشب به تدریج مقدار ابرها در آسمان استان افزایش یافته و این روند تا روز جمعه تداوم خواهد داشت؛ در این روزها همچنین با کاهش نسبی دما (سه الی پنج درجه) مواجه خواهیم بود.

وی افزود: از امشب تا روز جمعه در برخی نواحی به ویژه نواحی ارسباران بارش رگبار باران رعدوبرق پیش‌بینی شده است؛ در کل استان نیز شاهد وزش باد گاهی تا نسبتا شدید و وزش تندبادهای لحظه‌ای خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز