خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

قدردانی مدیرعامل توانیر از تدابیر استانداران در مدیریت مصرف انرژی

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۳۵۵

مدیرعامل توانیر با صدور پیامی، از تدابیر و تلاش های استانداران سراسر کشور در اجرای برنامه های مدیریت مصرف برق تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، محمد حسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر با صدور پیامی، از تدبیر به هنگام استانداران کشور که با اجرای برنامه های مدیریت مصرف انرژی و نیز از طریق هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی استانی برای مدیریت صحیح مصرف برق همکاری شایسته ای با صنعت برق کشور داشتند قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

تمامی تلاشگران صنعت برق کشور در طی این روزهای گرم سال و با وجود شرایط کرونایی حاکم بر کشور، بدون لحظه ای وقفه با حداکثر ظرفیت در تأمین برق مردم عزیز در تلاش هستند.

باتوجه به اینکه بر اساس تحلیل داده های هواشناسی، این هفته تابستان بسیار گرم و فراتر از انتظاری در خوزستان حاکم است و گرمتر شدن هوا علاوه بر اینکه بر تأسیسات برق رسانی فشار مضاعفی وارد می کند، میزان مصرف برق نیز به صورت فزاینده ای افزایش می یابد. 

علاوه بر اهمیت حیاتی برق برای بیمارستان ها و مراکز درمانی، هموطنان عزیزی هم هستند که در منازل خود دوران قرنطینه برای بهبودی ابتلا به کرونا را سپری می کنند و تأمین برق بدون لحظه ای توقف در کشور وضعیت اضطراری و حیاتی به خود گرفته است.

در این میان تدبیر استانداران گرانقدر کشور در مدیریت ساعت کاری ادارات و تاکید بر مدیریت مصرف بهینه انرژی برق در سازمان ها، ادارات و شرکت های استان متبوع خود و نیز اعمال محدودیت های مقطعی در روزهای بسیار گرم در برخی از استانهای جنوبی کشور، نقش بسیار ارزنده در استمرار تأمین برق پایدار در کشور ایفا می کند و این حسن همراهی استانداران و همکاری مردم عزیز اقدام بسیار شایسته و قابل تقدیری است و در این شرایط حساس، دلگرمی مجموعه تلاشگران صنعت برق کشور را برای تأمین بی وقفه برق مردم ایران اسلامی مضاعف می کند.

گفتنی است، در روز شنبه 28 تیرماه 99 رکورد مصرف برق در کشور شکسته شد و بیش از 300 مگاوات مصرف برق در کشور به نسبت سال گذشته فراتر رفت. 

عبور مصرف برق در کشور به بیش از 58 هزار مگاوات و نزدیک شدن میزان مصرف به حداکثر میزان تولید برق در کشور، صنعت برق را وارد مرحله اضطراری کرده و با توجه به گرمای بسیار زیاد و پیش بینی تداوم آن در این هفته در بسیاری از نقاط کشور، لزوم همراهی حداکثری مشترکان عزیز در مدیریت مصرف برق و به خصوص در ساعات 13 تا 17 در طی هفته جاری نقش بسیار موثر و اثر گذاری در عبور موفق از این هفته گرم و دوره اوج مصرف امسال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز