خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشمر مطرح کرد؛

انجام ۵۷۲ مورد بازرسی کرونایی در کاشمر / بیش از ۲۰۰ پرونده به تعزیرات معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۷۳۸

فرماندار کاشمر گفت: از اردیبهشت ماه تاکنون تیم های مشترک بازرسی ۵۷۲ مورد بازرسی از واحدهای مختلف در سطح شهرستان داشته اند که ۲۳۹ مورد به تعزیرات معرفی و ۳۸ مورد تذکر کتبی داده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، مسلم ساقی فرماندار شهرستان به همراه رئیس مرکز بهداشت کاشمر در بازدید از اداره پست این شهرستان برای ارزیابی اجرای پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط ادارات، ضمن تاکید رعایت فاصله گذاری اجتماعی بر لزوم استفاده از ماسک در ادارات توسط کارکنان و مراجعین و همچنین در فضاهای عمومی تاکید کرد .

فرماندار کاشمر با اشاره به افزایش بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید مدرس نسبت به هفته های گذشته افزود: اجرای فاصله گذاری اجتماعی و لزوم استفاده از ماسک از راههای اصلی پیشگیری از شیوع ویروس کروناست که براساس پروتکل های بهداشتی که بخشهای مختلف، اصناف در سامانه وزارت بهداشت تکمیل کرده اند لازم و اجباری است.

وی گفت: برای پیشگیری و مقابله با کرونا در سطح ادارات و دستگاههای اجرایی استفاده از ماسک ،ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و اجرای پروتکل بهداشتی، ضد عفونی فضاهای اداری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی الزامی است.

فرماندار کاشمر گفت: براساس بازرسی و بازدید های میدانی استفاده از ماسک و اقدامات پیشگیرانه در سطح شهرکاشمر و ادارات نسبت به گذشته وضعیت خوب است ولی نیازمند حساسیت، توجه و رعایت بیشتر از سوی مردم و دستگاههای اجرایی است.

ساقی تصریح کرد: از اردیبهشت ماه تا کنون تیم های مشترک بازرسی 572 مورد بازرسی از واحدهای مختلف در سطح شهرستان داشته اند که 239 مورد به تعزیرات معرفی و 38 مورد تذکر کتبی داده شده است.

ساقی گفت: مصوبات ستاد کرونا به ادارات ابلاغ شده است و هر یک از کارکنان که مبتلا به کرونا شده حتما با نظر پزشک برای تامین امنیت سلامتی سایر کارکنان و مراجعین به مرخصی رفته و در صورت عدم رعایت پروتکل ها با متخلفین طبق ضوابط و مقررات اداری برخورد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز