خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

بازدید استاندار قزوین از بیمارستان رحیمیان شهر الوند

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۹۸۸

استاندار قزوین در بازدید از بیمارستان دولتی رحیمیان شهر الوند و بخش‌های مختلف آن، از زحمات کادر درمانی این مجموعه تجلیل کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور روز پنجشنبه با همراهی منوچهر حبیبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، پیمان نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و فرماندار شهرستان البرز به منظور بررسی از آخرین وضعیت ارایه خدمات درمانی این مرکز به مردم از بخش‌های مختلف بیمارستان رحیمیان بازدید و با کادر پزشکی، پرستاران و کارکنان این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

حبیب‌الله سیاهکالی، معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر (عج) سپاه قزوین نیز در این بازدید اظهار داشت: راه‌اندازی دوباره بیمارستان رحیمیان الوند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه صاحب الامر (عج) توانسته میزان مراجعه بیماران این شهرستان به قزوین را کاهش دهد.

وی به فعالیت سه دستگاه آمبولانس در قالب خدمات اورژانسی در این بیمارستان اشاره و یادآور شد: بیماران مشکوک به ویروس کرونا پس از انجام آزمایشات لازم و نیاز به مراقبت‌های درمانی بیشتر، در صورت نیاز به قزوین اعزام می‌شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در حاشیه این دیدار اظهار داشت: مدیریت بیمارستان رحیمیان الوند، برای خدمت رسانی به مردم شهرستان البرز از بهمن ماه سال ۹۸  به دانشگاه علوم پزشکی قزوین واگذار شد.

پیمان نامدار با بیان اینکه این مرکز درمانی تا قبل از این به شکل خیریه و نیمه خصوصی فعالیت داشت، تصریح کرد: بیمارستان رحیمیان از ۱۹ اسفند فعالیت رسمی خود را به عنوان یک مرکز درمانی دولتی آغاز و هم‌اکنون نیز به عنوان مرکزی برای ارایه خدمات درمانی به بیماران واگیردار تنفسی و مشکوک به کرونا برای مناطق الوند، بیدستان، شریفیه، محمدیه، مهرگان و روستاهای اطراف شهرستان البرز خدمات خود را ارایه می‌دهد.

به گفته وی، از اسفندماه ۹۸ تاکنون بیش از چهار هزار بیمار مشکوک به کرونا به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند و ۲ هزار مورد آزمایش و ۲ هزار و ۳۹۷ مورد نیز سی تی اسکن از آنها گرفته شده است.

این مسئول‌درمانی از تخصیص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار دولتی برای خرید تجهیزات و هزینه تاسیسات بیمارستان رحیمیان الوند خبرداد و گفت: هم اکنون این مرکز درمانی مجوز ۵۰ تخت را دارد که به زودی به ۸۰ تخت افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص تامین نیروی انسانی این مرکز، اظهار داشت: بیمارستان رحیمیان الوند به ۲۳۰ نیرو برای ارایه خدمات اداری و درمانی نیاز دارد که مراحل جذب آنها در حال انجام بوده و تا پایان مردادماه نیز کارهای اداری آن انجام خواهد یافت.

بیمارستان خیریه رحیمیان الوند در سال ۷۷ با ظرفیت ۷۵ تخت بستری توسط فرد خیری به نام دکتر علی رحیمیان بنا نهاده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز