خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان خبر داد:

ساخت 500 واحد مسکونی ویژه محرومان در کاشان

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۷۱۷

فرماندار کاشان بر ضرورت تمهیدات لازم توسط ادارات و بانک های عامل برای ساخت مسکن محرومان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی با اشاره به ضرورت تامین مسکن برای خانواده های محروم ونیازمند در سطح مناطق کاشان اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست های دولت تدبیر وامید مبنی بر عمران و بهسازی مناطق روستایی و جلوگیری از مهاجرت ساکنین این مناطق به شهرها، ضروری است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با دعوت از خیرین ومشارکت های عمومی ساخت مسکن در مناطق روستایی رادر اولویت قرار دهد.

وی تصریح کرد: ایجاد نما در ساختمان های احداثی،پیش بینی فضاهای ورزشی و آموزشی برخی از مشوق های سکونت در روستا است که می تواند مد نظر قرار بگیرد.

مرتضایی با انتقاد از توزیع نامناسب جغرافیایی ساخت مسکن در برخی از بخش های کاشان توسط شهروندان تاکید کرد: بخشداران موظفند افرادی که در سنوات گذشته برای ساخت مسکن زمین دریافت کرده، ولی تاکنون اقدامی جهت ساخت بنا انجام نداده اند را سریعا شناسایی کرده و اخطارهای لازم را صادر کنند.

فرماندار خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود پس از اتمام بررسی های لازم جهت شناسایی متقاضیان فاقد مسکن با همکاری بنیاد مسکن و بانک های عامل و همراهی خیرین اجرای پروژه های ساخت 500 واحد مسکونی ویژه محرومان درمناطق مختلف شهر کاشان آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز