خبرگزاری کار ایران

پس از استعفای مهاجری؛

افاضلی پشت رُل ماشین‌سازی نشست

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۵۱۸

هومن افاضلی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هیات مدیره باشگاه ماشین سازی پس از استعفای رضا مهاجری از سرمربیگری این تیم، طی جلسات متعدد و  بررسی شرایط گزینه‌های مدنظر جهت هدایت تیم فوتبال ماشین سازی، در نهایت با برنامه ارائه شده از سوی هومن افاضلی موافقت کرد و وی را به‌عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کردند.

گفتنی است، افاضلی پس از ورود به تبریز و مذاکره نهایی با مدیرعامل باشگاه ماشین سازی و امضای قرارداد، در تمرین حضور و به اعضای تیم معرفی شد.

افاضلی ۴۸ ساله که مربیگری اش در تیم های قبلی با ناکامی و در بهترین حالت قرار گرفتن در ته جدول همراه بوده است،حضور در تیم صبای قم و استعفا پس از تنها سه هفته حضور در این تیم در رقابت های دسته اول، سقوط به دسته اول با تیم نفت تهران در لیگ برتر فصل ۹۶- ۹۷، حضور در تیم خونه به خونه بابل و استعفا پیش از آغاز رقابت های دسته اول و کناره گیری از هدایت پارس جنوبی جم پس از هفت بازی در فصل جاری لیگ برتر از جمله دستاوردهای افاضلی در کسوت مربیگری تیم های فوتبال است. 

افاضلی در حالی جایگزین رضا مهاجری درماشین سازی شد که  این تیم با 24 امتیاز و 6برد و 12 باخت در پله یازدهم لیگ برتر جای گرفته است و این زنگ خطری برای افاضلی جوان است که باید برای حفظ ماشین سازی در لیگ برتر تلاش کرده و بر سیر نزولی این تیم سدی باشد.

همچنین شایان ذکر است،حمید رضا عبداللهی با تصمیم هومن افاضلی به جمع کادر فنی تیم ماشین سازی اضافه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز