خبرگزاری کار ایران

کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونای گناوه اعلام کرد ؛

پلمب واحدهای صنفی پرخطر و متخلف در گناوه

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۴۲۳

مسئول روابط عمومی کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونای گناوه گفت: با توجه به قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز و سرعت انتشار ویروس بکارگیری دستورالعمل های بهداشتی یک وظیفه است که در یک هفته گذشته ۱۰واحدصنفی متخلف و پرخطر به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ شده اند‌.

به گزارش ایلنا، بهروز شهابی اظهار داشت: با توجه به الزامی شدن ماسک برای افراد از ۱۵ تیرماه توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و الزام آن در دستگاه های اجرایی به جهت ارائه خدمات به مراجعه کنندگان شایسته است تا عموم مردم از ماسک استفاده کنند و رعایت فاصله گیری اجتماعی را یک اولویت درجهت حفظ سلامتی خود به شمار آورند، و با توجه به تمدید محدودیت های اعلام شده با بازرسان ستاد مقابله باکرونا شهرستان همکاری کنند.

شهابی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف و مردم یک امر ضروری است که می‌تواند زمینه ساز قطع زنجیره‌ای ویروس کرونا شود که در این زمینه بازرسین ستاد کرونا روزانه اصناف مختلف را مورد نظارت و بازرسی قرار می دهد و از مردم خواهشمندیم که با سهیم دانستن خود در سلامت عمومی تخلفات مخاطره آمیز را به شماره تماس های ۱۹۰ وزارت بهداشت و۱۲۴ اداره صمت اعلام کنند.

مسئول روابط عمومی کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا گناوه بیان کرد: واحدهای صنفی که طبق دستور ستاد کرونا فعالیت آنان ممنوع اعلام شده است مجاز به فعالیت نیستند که در این رابطه در یک هفته گذشته  ۱۰ واحد صنفی از جمله آرایشگاه های زنانه و مردانه پلمپ و ۵۰ واحد صنفی اخطارهایی را دریافت کرده‌اند که برخی از آنان با تشکیل پرونده تخلفات به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

شهابی ادامه داد: عمده تخلفات واحدهای صنفی عدم استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای متصدی و مشتریان و همچنین عدم نظافت محیط کاروبی توجهی به اخذ کارت بهداشتی بوده است‌.

وی بیان داشت: تیم‌های گشت مشترک بازرسان متشکل از فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اماکن انتظامی، اتاق اصناف همچنان به صورت شبانه روز درحال بازرسی هستند و با واحدهای صنفی که از اجرای مصوبات ستاد مقابله باکرونا امتناع کنند برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز