خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره امور مالیاتی اردستان خبر داد:

خانه های خالی اردستان معاف از مالیات شدند/ ۷۰ درصد مشاغل در اردستان معاف از مالیات هستند

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۵۳۱

رئیس اداره امور مالیاتی اردستان گفت: به دلیل جمعیت کم، خانه های خالی شهرستان اردستان معاف از مالیات هستند.

محمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، سامانه ای جهت انجام غیرحضوری امور مالیاتی تحت عنوان سامانه ابلاغ الکترونیکی راه‌اندازی شده است.

وی با توجه به تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی افزود: بدلیل شیوع کرونا، اظهارنامه بخش مشاغل تا پایان مرداد و بخش املاک و شرکت ها تا پایان شهریور ماه تمدید شده است.

صادقی در خصوص بخشودگی جریمه ها، خاطرنشان کرد: هرکس اصل بدهی خود را ظرف یک ماه از تاریخ برگه ابلاغی پرداخت کند،۱۰۰درصد جرائم قابل بخشش وی بخشیده می‌شود.

رئیس اداره امور مالیاتی اردستان با بیان اینکه در بحث فرار مالیاتی پرونده مشترکی بین اداره مالیات، تعزیرات و بازرگانی وجود دارد، تصریح کرد: یک مورد فرار مالیاتی در مورد دریافت سهمیه پتروشیمی داریم که پرونده متخلف در مراجع قضایی در حال بررسی است.

صادقی ضمن اشاره به اینکه مالیات بر منازل مسکونی شامل شهرهای بالای ۱۰۰هزار نفر جمعیت می‌باشد،تاکید کرد:در اردستان بدلیل جمعیت کم،مالیات به خانه های خالی تعلق نمی گیرد و خانه ای که مستاجر در آن ساکن  باشد تا ۲۰۰ متر زیر بنا معاف از مالیات می باشد.

رئیس اداره امور مالیاتی اردستان خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد مشاغل اردستان معاف از پرداخت مالیات هستند و به ۳۰ درصد مابقی با توجه به نوع صنف و حجم کار مالیات تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز