خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان خواستار شد؛

شناسایی متهم فراری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۰۱۸

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از شهروندان استان قزوین خواست در صورت مشاهده و شناسایی متهم فراری و تحت تعقیب، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ"آرش مرادی" با اعلام جزئیات این پرونده، اظهار کرد: در تاریخ 25 خرداد ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از روستاهای شهرستان قزوین، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: با حضور ماموران در محل و شواهد عینی آثار جرم و اظهار نظر شاهدان عینی درگیری، مشخص شد تعدادی اراذل و اوباش با سلاح سرد و گرم به یک مغازه سوپر مارکت حمله ور شده و پس از شلیک گلوله به صاحب مغازه متواری می شوند و مضروب پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته تعدادی از اراذل و اوباش به عنوان همدست ضارب دستگیر و متهم با هویت معلوم به اتهام قتل عمد در استان قزوین تحت تعقیب پلیس است و تصویر وی با مجوز قضائی برای شناسایی توسط شهروندان منتشر می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان کرد: تلاش برای دستگیری این فرد با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار دارد و از شهروندان عزیز خواست داریم تا با نهایت دقت، تصویر متهم را رویت کرده و به محض شناسایی وی و یا اطلاع از حضور این فرد در سطح کشور بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 و یا تماس با شماره تلفن ۰۲۸۲۱۸۲۴۶۴۴ اطلاع دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز