خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

عملیات اجرایی ۳ پروژه مهم طالقان در راستای مطالبات مردم آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۶۰۳

استاندار البرز با اشاره به شروع به کار عملیات اجرایی ۳ پروژه مهم طالقان در راستای مطالبات مردم، گفت: در راستای راهبردهای دولت در خصوص ایجاد بسترهای سلامت و امنیت، عملیات اجرایی ستاد فرماندهی و بیمارستان در طالقان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز به همراه امام جمعه شهرستان طالقان، نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی البرز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان،  مدیرکل راه و شهرسازی البرز و جمعی از مسئولان مرتبط در مراسم آغاز عملیات اجرایی استقرار فرماندهی نیروی انتظامی، بیمارستان 32 تختی و پارک جنگلی طالقان و بازدید از پروژه جاده هشتگرد-طالقان شرکت کرد.

شهبازی در حاشیه این بازدید گفت: شهرستان طالقان ستاد فرماندهی نیروی انتظامی نداشت از این رو جانمایی مناسب برای ایجاد این امکان با اعتبارات استانی صورت گرفت و در راستای راهبردهای دولت در خصوص ایجاد بسترهای سلامت و امنیت، عملیات اجرایی ستاد فرماندهی و بیمارستان در طالقان آغاز شد.

وی با بیان اینکه این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا شد، افزود: کلنگ ساخت بیمارستان 32 تختی طالقان با اعتباری بیش از 40 میلیارد تومان به زمین زده شد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه از طریق ستاد اجرایی فرمان امام راحل (ره) و استان تامین می شود، ادامه داد: با توجه به تعهدات دانشگاه علوم پزشکی استان، این بیمارستان ظرف 3 سال به بهره برداری می رسد.

استاندار البرز اضافه کرد: پروژه ایجاد اولین پارک جنگلی شهرستان طالقان با اعتباری بیش از 2 میلیارد تومان توسط شهرداری و با هماهنگی شورای اسلامی شهر کلنگ زنی شد.

وی گفت: جاده هشتگرد-طالقان که 23 سال پیش آغاز شده بود و به دلیل مشکلات عدیده ای در این مدت به بهره برداری نرسیده، طبق وعده وزیر راه و شهرسازی تا پایان سال 99 زیر بار ترافیک می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز