خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر استان خبرداد:

احداث "مدرسه بشر دوستی" در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۷۵۲

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از ساخت مجموعه «مدرسه بشر دوستی» در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نادر میرزایی با اعلام این خبر گفت: حوزه دانش‌آموزی معاونت جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین با توجه به اهمیت نگرش رفتارهای مهربانانه و بشردوستانه در بین دانش‌آموزان،  اقدام به طراحی، ساخت و تدوین مجموعه تصویری «مدرسه بشردوستی» کرد. 

معاون هلال احمر استان با بیان اینکه مجموعه «مدرسه بشر دوستی» در فضای مجازی توزیع و منتشر خواهد شد، افزود: این مجموعه در واقع سیمای دانش آموزان بشردوست را به نمایش می گذارد و رویکرد آن در واقع در میان گذاشتن اهداف جمعیت هلال احمر و نوع نگرش مهربانانه و رفتارهای بشردوستانه است.

میرزایی با بیان اینکه در این مدرسه و در هر برنامه، مباحث در قالبهای مختلف علمی، هنری و ادبی و به صورت خلاق مطرح می شود، اظهار کرد: آموزش کمکهای اولیه، آشنایی با مفاهیم بشردوستی، تمرین و مشق رفتارهای مهربانانه، توجه به مفاهیم عمیق تری از رفتارهای مهربانانه در جامعه و جلب توجه بچه ها به کلماتی مثل صلح و بشر دوستی و بررسی لایه های درونی تر آن، از جمله مباحثی است که مورد توجه قرار می گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: این مجموعه از یک سو تقویت روحیه نوع‌دوستی و رفتارهای مهربانانه در بین دانش‌آموزان را به تصویر می‌کشد و از سویی دیگر تفاهم، همکاری، برقراری دوستی و ترویج صلح را برای آنها به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز