خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت :

برای حل مشکلات، با مردم روراست و در کنار آنها باشیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۱۶۶

فرماندار رشت با اشاره به لزوم تصمیم گیری صحیح در سایه تعامل و همفکری، تاکید کرد: باید در مسائل و مشکلات با مردم روراست و صادق باشیم و در کنار آنان برای حل مشکلات تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در نشست با فرماندهی و مسئولان دوایر مختلف انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه نعمت سلامت و امنیت دو نعمت پنهان از هزار نعمتی است که خداوند به ما عنایت فرموده، گفت: ویروس کرونا به همه نشان داد که سلامتی چه نعمت بزرگ و ارزشمندی است که بسیاری از ما از آن غافل بودیم و همین ویروس توانست خسارات سنگین و اختلالات اجتماعی و اقتصادی در دنیا ایجاد کند.

وی ادامه داد: امنیت نیز همچون سلامت، نعمتی بسیار ارزشمند است که در صورت فقدان آن، پیشبرد هیچ یک از امورات اجتماعی و اقتصادی امکان پذیر نخواهد بود.
 
رئیس شورای تامین شهرستان رشت با تاکید اینکه احساس امنیت از خود امنیت بسیار مهمتر است، تصریح کرد: اگر احساس امنیت در جامعه خدشه دار شود موجب ایجاد احساس نگرانی در مردم خواهد شد.
 

 فتح اللهی در ادامه تاکید کرد: باید با مردم روراست باشیم و جایی که مشکل وجود دارد در کنار مردم باشیم و با همفکری و تصمیم گیری صحیح، اعتماد عمومی را در مردم تقویت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز