خبرگزاری کار ایران

با هدف طرح نظرات قشر نوجوان به مسئولان؛

نوجوان 10 ساله شهمیرزادی در نشست شورای فرهنگ‌عمومی استان سمنان شرکت کرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۴۳۷

یک نوجوان 10 ساله شهمیرزادی با حضور در کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تاکید بر اینکه آینده جوانان و نوجوانان را مسئولان با تصمیمات خود می سازند خواستار استفاده از نظرات و دیدگاه‌های آنها در تصمیم گیری ها شد.

به گزارش ایلنا، یوسف رضایی نوجوان شهمیرزادی که مهمان نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بود در ابتدا با قرائت قطعه زیبای ادبی، از مسئولان این کارگروه برای ایجاد زمینه شنیده شدن حرف های خود تشکر کرد.

وی با اشاره به تاثیر تصمیم گیری های مسئولان در آینده جوانان و نوجوانان تصریح کرد: باید در نشست ها و جلسات، خواسته ها و حرف‌های ما را هم بشنوید.

این نوجوان که سن خود را 10 سال و 9 ماه بیان کرد افزود: استفاده از دیدگاه‌ها و نظرات جوانان و نوجوانان در نشست ها موجب می شود تا تصمیم گیری های مسئولان با شناخت بهتر از مسایل و مشکلات و دیدگاه‌های آنها انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست حضور این نوجوان را اقدام و حرکتی زیبا و نو دانست و گفت: حضور و صحبت های زیبای شما را فراموش نخواهیم کرد.

فرشید فلاح با تاکید بر اینکه خواسته های شما همواره در ذهن ما خواهد ماند، تاکید کرد: تلاش می شود در تصمیم گیری ها این صحبت ها نیز مد نظر و توجه باشد.

مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان نیز از برنامه این دبیرخانه برای دعوت و حضور قشرهای مختلف در نشست های آتی کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی خبر داد.

حجت الله کرمانی با بیان اینکه در این برنامه در نظر است تا از نظرات قشرهای مردم در خصوص مسایل و مباحث فرهنگی شنیده شود گفت: با طرح دیدگاههای مردمی در خصوص مسایل فرهنگی تصمیم گیری برای مسایل و مشکلات فرهنگی هدفمند و دغدغه مند خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست از یوسف رضایی این نوجوان مستعد شهمیرزادی همراه با قرائت شعری، به خاطر شرکت در این نشست و طرح دیدگاه‌های خود تجلیل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز