خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

وزش باد و رگبار باران در 5 استان کشور/ تداوم وزش بادهای شدید در زابل/ آسمان پایتخت صاف است

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۴۰۸

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت جوی سه روز آینده از وزش باد و رگبار باران در 5 استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، هرمزگان و سیستان و بلوچستان وزش باد و رگبار باران پیش بینی می‌کنیم.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه وزش باد‌های شدید در زابل آغاز شده است، اظهار کرد: امروز در سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان در برخی ساعات وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی افزود: در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه برای جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار باران، وزش باد و رعدوبرق گزارش شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دریای خزر مواج می‌شود، ادامه داد: از روز جمعه با نفوذ جریانات خنک در سواحل شمال، از جمعه تا یکشنبه بارش باران، وزش باد شدید موقتی و کاهش محسوس دما را شاهد خواهیم بود.

گودرزی گفت: از امروز تا پنشجنبه در بیشتر نقاط کشور افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره پایتخت افزود: آسمان تهران امروز صاف است و در برخی ساعات وزش ملایم باد را تجریه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز