خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز در مجلس مطرح کرد:

تحول بدون عدالت بی‌تاثیر است

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۳۷۹

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد هرگونه تحول در جامعه بدون رعایت موازین عدالت بی‌تاثیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود پزشکیان با بیان این مطلب افزود: باید توجه داشت که تحول باید بر مبنای عدالت، اثربخش، کارآمدی و افزایش کیفیت در تمامی ارکان و عناصر کشور باشد تا موضوع عدالت به نفع مردم برقرار شود.

وی با اشاره به تاکید رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر موضوع تحول و کارآمدسازی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: هر تغییر و تحولی شاید قابل اجرا باشد اما مصادیق تحول باید به طور روشن و شفاف مشخص شود.

پزشکیان اضافه کرد: تحول شاخص‌ هایی دارد که در شرایط مختلف قابل بحث و بررسی است و باید توجه کنیم که ایجاد تحول باید بر مبنای عدالت باشد چون در غیر این صورت آثار مثبت اجتماعی، روانی و اقتصادی برای آحاد مردم نخواهد داشت.

وی ادامه داد: اصلاح ساختار یا هر اصلاحی در مجلس شورای اسلامی باید به نوعی رقم بخورد که کیفیت فعالیت ها افزایش یاقته و عدالت بیشتر و به نفع مردم در جریان باشد.

پزشکیان یادآور شد: در صورتی می ‌توان ادعا کرد تحول و تغییرات مثبت و اثر بخش در جامعه ایجاد شده است که هزینه‌ها کاهش و کیفیت خدمات افزایش یابد که در این صورت عادلانه عمل کرده ایم و راه به درستی طی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز