خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار:

هیچ نقطه‌ای در استان قزوین وضعیت قرمز ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۸۳۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: آمارهای ابتلا از شیوع بیماری کرونا در استان قزوین نشان می‌دهد که هیچ نقطه‌ای از استان در وضعیت قرمز قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان‌های آوج و آبیک در وضعیت سفید و مابقی شهرستان‌ها (قزوین، تاکستان و بوئین زهرا) در وضعیت زرد قرار دارند.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه در ۱۰ روز گذشته هیچ آماری در خصوص ابتلا و فوت ناشی از کرونا به ثبت نرسیده است، افزود: تنها ۲۳ بیمار کرونایی تحت نظارت ویژه و ICU قرار دارند.

حبیبی به افزودن ۵۷ تخت CCU و  ICU به مراکز درمانی استان اشاره کرد و گفت: تنها مرکز درمانی که اکنون به بیماران کرونایی خدمات می‌دهد، بیمارستان بوعلی است که ۵۰ درصد آن را به این موضوع اختصاص دادیم و مابقی مراکز و بیمارستان‌ها در استان قزوین به روال عادی برگشته‌اند.

وی ادامه داد: ویروس کرونا همچنان در جامعه وجود دارد و همه شهروندان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجتماعات بیش از سه نفر از ماسک استفاده کنند.

این مسئول با بیان اینکه نباید شرایط را عادی پنداشت، بیان کرد: برخی به اشتباه تصور می‌کنند که دیگر ضرورتی به رعایت اصول بهداشتی نیست، درحالی که تمامی مراکز تجاری و اداری باید همچنان فاصله گذاری اجتماعی را ر عایت کنند.

معاون سیاسی استاندار در خصوص حمل و نقل عمومی نیز خاطرنشان کرد: اتوبوس‌ها ملزم هستند با ۵۰ درصد ظرفیت کار کرده و تاکسی‌ها نیز بیش از سه مسافر سوار نکنند.

حبیبی یادآور شد: متاسفانه عده‌ای مغرضانه در کانال‌ها و شبکه‌های پیام رسان که معلوم نیست تحت مدیریت چه کسانی است، اقدام به انتشار اخبار کذب کرده و روان مردم را به هم می‌ریزند که به شهروندان توصیه می‌کنیم اخبار رسمی را از صدا و سیما و خبرگزاری‌های معتبر و رسانه های دارای هویت دنبال کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز