خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان خبر داد:

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار کالا و خدمات در گیلان از فردا

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۴۸۲

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان گفت: از فردا به مدت ۱۰ روز طرح تشدید نظارت بر بازار کالا و خدمات استان گیلان اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد درویش کردار در جلسه زیر کارگروه تنظیم بازار گیلان با اشاره به افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات از سوی برخی صنف‌ها، اظهار کرد: در همین راستا طرح ضربتی تشدید نظارت بر بازار کالا و خدمات اجرای می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح از فردا به مدت ۱۰ روز در استان گیلان اجرا می‌شود، افزود: در قالب این طرح بازرسان از واحدهای فروش لوازم خانگی، لاستیک خودروی، شکر، برنج، نهاده‌های دامی، خدمات و فروش خودرو بازرسی می‌کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه در این طرح همچنین به انبارها و سردخانه‌ها نیز سرکشی خواهد شد، گفت: بازرسان گران فروشی و بررسی فاکتورها را ملاک نظارت خود قرار خواهند داد.

وی هدف از اجرای این طرح را برقراری آرامش در بازار و کنترل افزایش بی رویه قیمت اقلام عنوان و تصریح کرد: نظارت و بازرسی‌ها به سوی مستمر بر بازار انجام خواهد شد.

درویش کردار در ادامه با اشاره به رسیدگی به پرونده‌ها گران فروشی و سایر تخلفات در سال گذشته، بیان کرد: بیش از ۴۵ میلیارد تومان ارزش پرونده‌های ارسالی سال گذشته به تعزیرات حکومتی بوده است.

وی با بیان اینکه ماهانه هزار و ۳۰۰ شکایت مردمی در سامانه ستاد خبری ۱۲۴ ثبت می‌شود، گفت: تلاش شده تا به همه این شکایت‌ها رسیدگی شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به ساماندهی بیش از ۹۰ درصدی انبارهای استان، گفت: این اقدام در راستای جلوگیری از قاچاق و احتکار انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز