خبرگزاری کار ایران

صادقی مطرح کرد:

وضعیت ایمنی بازار تاریخی کاشان نگران کننده است/ ضرورت اصلاح شبکه توزیع آب و برق در بازار بزرگ کاشان

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۰۲۲

مدیر بحران و پدافند غیر عامل شهرداری کاشان گفت: وضعیت ایمنی بازار بزرگ کاشان بسیار نگران کننده است و باید شبکه توزیع آب و برق آن ایمن سازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حمیدرضا صادقی تصریح کرد: قدمت بالای بازار بزرگ کاشان، نواقص متعدد اتصالات آب و سیم‌های برق، فقدان سیستم کارآمد و مجهز به اطفای حریق، مجموعه بازار کاشان را به یکی از نقاط حادثه خیز و پرخطر شهرستان تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: شورای پژوهشی بازار با مشارکت شهرداری و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تصمیمات قابل قبولی برای افزایش ایمنی، مقاومت و استحکام سازه های بازار اتخاذ کرده اند.

صادقی با بیان اینکه اجرایی شدن طرح های مد نظر شرایط دسترسی به بازار کاشان را راحت‌تر و بهتر خواهد ساخت، افزود: مطالعات علمی خوبی برای بهبود رفت و آمد شهروندان به ویژه هنگام بروز حوادث و بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی در حال انجام است و قرار است تعدادی از چشمه طاق های بازار هم با اعتبار ویژه مرمت و بازسازی شود.

مدیر بحران و پدافند شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: طرح مطالعاتی آب گرفتگی بازار، شناسایی و احیای مسیر قنات ها، فاضلاب سنتی و آب روهایی که برای انتقال پسماند رنگرزخانه های مورد استفاده بوده، تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز