خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت اصفهان :

به دنبال کسب سهمیه از بازار ۲۳ میلیارد دلاری سنگ‌های قیمتی هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۸۷۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: کسب سهمیه قابل قبول از بازار ۲۳ میلیارد دلاری سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی می‌تواند سبب افزایش اشتغال و کاهش بیکاری در استان اصفهان و کشور شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ایرج موفق در مراسم افتتاح نخستین بازارچه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی کشور در استان اصفهان اظهار داشت: باتوجه به پیش‌بینی گردش مالی ۲۳ میلیارد دلاری صنعت سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در جهان راه‌اندازی چنین بازارچه‌ای ضروری و لازم بود.

وی اضافه کرد: ما تلاش می‌کنیم با توجه به پتانسیل موجود در استان اصفهان و نیز کشور، سهم قابل توجهی از این بازارجهانی را بدست آوریم.

رئیس سازمان صمت اصفهان خاطر نشان کرد: ما در استان اصفهان سازندگان ماشین‌های تراش و کار بر روی طلا و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی زیادی داریم که با دانش روز مشغول فعالیت هستند.

وی یاد آورشد: در نمایشگاه سال گذشته طلا و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شد، ۶ غرفه در اختیار ایتالیایی‌ها بود که در مدت اقامت خود در اصفهان، از کارگاه‌های ما بازدید و تحت تاثیر قرار گرفتند.

موفق اضافه کرد: در حال حاضر اصفهان صادر کننده ماشین آلات تراش طلا و سنگ‌های قیمتی به سراسر کشور است و محصولات این بخش نیز به سایر نقاط ایران به خارج از مرزها نیز صادر می‌کند.

وی تصریح کرد: ما در کشور نیاز به اشتغال و کار داریم و بازار سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی این فرصت را فراهم می‌کند که در زمان کم، اشتغال ایجاد کنیم و بیکاری را کاهش دهیم.

موفق در پایان از شرکت ایمیدرو یکی از بزرگترین سازمان‌های توسعه‌ای کشور و استانداری و شهرداری اصفهان و همه کسانی  که سبب شدند اولین بازارچه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی کشور در استان اصفهان افتتاح شود تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز