خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کاشان خبر داد:

۷۰ درصد مدارس کاشان خیرساز است/ برگزاری آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز در راوند

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۸۴۱

رئیس اداره آموزش وپرورش کاشان گفت: از ۴۷۰ مدرسه موجود در کاشان ۷۰ درصد آن خیر ساز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، عصر پنجشنبه کلنگ مدرسه خیرساز که به همت والای خیر نیک اندیش مهندس محمد حسین منصوری راوندی، با حضور جمع کثیری از مردم، مدیران اجرایی و فرهنگیان شهرستان کاشان به زمین زده شد.

حسین مقنی ضمن قدردانی از تلاش تمامی خیرین و گرامیداشت یاد وخاطره محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اظهار داشت: این مجتمع آموزشی ورزشی در زمینی چهار هزار متری و در ۱۲ باب کلاس به همت مهندس محمد حسین منصوری راوندی، یادبود مرحومه حاجیه خانم ملوک خاکی طی یک سال ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی سال های اخیر  ساخت و تجهیز مدارس استاندارد در مناطق کم برخوردار کاشان شتاب و سرعت بیشتری به خود گرفته است خاطر نشان شد: آموزش و پرورش کاشان با کمک و همراهی همیشگی مجمع خیرین مدرسه ساز و به دور از هرگونه شعار و تبلیغات توفیقات متعددی در جذب ودعوت خیرین جهت ساخت بناهای آموزشی در مناطق مختلف شهر به ویژه لتحر،راوند وحسن آباد داشته است.

مقنی تصریح کرد: مدرسه سازی یکی از کارهای ماندگار و شایسته ایی است که توسط انسانهای فرهیخته و بزرگ انجام می شود و مایه افتخار و مباهات است که از ۴۷۰ مدرسه موجود در کاشان ۷۰ درصد آن خیر ساز است.

دبیر شورای آموزش وپرورش کاشان در ادامه گفت: تحصیل بیش از ۶۵ هزار دانش آموز در مدارس کاشان واز طرفی پراکندگی واحد های آموزشی در سطح شهرستان،ضرورت ایجاد ناحیه دوم آموزش وپرورش در کاشان را بیشتر از گذشته آشکار می سازد.

مقنی تصریح کرد: یک صد و هشتاد معلم  درمنطقه راوند کاشان عهده دار آموزش  ۳هزارو ۳۰۰ دانش آموز در ۱۴ مدرسه هستند.

 قرار است مجتمع ۱۲ کلاسه حاجیه خانم ملوک خاکی در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع همراه با  سالن ورزشی یک هزار متری،ساختمان آموزشی یک هزار و۲۸۰ متری،کتابخانه،سالن چند منظوره وکلاس تجربی با اعتباری بالغ بر  یکصد میلیارد ریال طی یک سال آینده ساخته ومورد بهره برداری واقع شود.

مهندس محمدحسین منصوری راوندی یکی از فعالین به نام عرصه تولید در استان تهران است که با دعوت مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان و نماینده مردم کاشان وآران و بیدگل در مجلس قدم در عرصه مدرسه سازی گذاشته است.

وی پس از رایزنی و گفت وگو با مسئولان نظام  تعلیم وتربیت کاشان برای احداث و ساخت چهار واحد آموزشی دیگر و یک کلینیک تخصصی در راوند قول مساعد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز