خبرگزاری کار ایران

جباری در واکنش به اظهارات وزیر نیرو در مجلس:

استان‌های جنوبی‌کشور با مشکل برق روبه رو هستند/ قبض‌های یک تا دو میلیونی به مردم فشار می‌آورد/ باید فکری به حال کم آبی استان‌های جنوبی شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۰۱۶

نماینده جنوب کشور در مجلس در خصوص مشکلات برق استان هرمزگان و دیگر شهرهای جنوبی کشور گفت: این استان‌ها با مشکلات جدی برق روبرو هستند، به طوری که قبض های مصرفی ماهانه مردم بین یک تا دو میلیون تومان است و واقعا به مردم فشار می آید.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احمد جباری در نشست علنی  مجلس در واکنش به توضیحات وزیر نیرو با اشاره به مشکلات بی آبی استان هرمزگان گفت: مزیت نسبی استان هرمزگان آب است، اما استانی بی آب و کم آبی است. با وجود آنکه دریا و باران داریم، اما باز مشکل بی آبی وجود دارد، لذا باید پرسید برای رفع مشکلات بی آبی مناطق کم آب و به خصوص حوزه انتخابیه اینجانب چه برنامه ای دارید.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با تأکید بر مشکلات آب و فاضلاب مناطق روستایی گفت: متاسفانه توجهات به آب و فاضلاب بخش شهری منوط شده است، به همین دلیل روستاییان با مشکلات بی آبی روبرو هستند.

نماینده جنوب کشور در مجلس در خصوص مشکلات برق استان هرمزگان و دیگر شهرهای جنوبی کشور همچون بوشهر، سیستان و بلوچستان و...گفت: این استان‌ها با مشکلات جدی برق روبرو هستند، به طوری که قبض‌های مصرفی ماهانه واقعا به مردم فشار می‌آورد.

جباری با تمجید از از جایگاه خوب ایران در دنیا در مقوله سدسازی، مدیریت منابع آبی را ضعیف خواند و گفت: به بخش آب کشاورزی جفا می شود و بسیاری از چاه های کشاورزی مردم در حال از بین رفتن است و مسئولان آنها را پلمپ می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز